مبل بادی

مبل بادی 1 نفره اینتکس مدل 68593

از {{model.count}}

intex 68593 one person inflatable chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی 1 نفره اینتکس با بدنه شفاف و طراحی ژله ای از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین مبل بادی راحتی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که دارای سه رنگبندی مختلف می باشد. این محصول طراحی رویه مواج داشته تا هنگام نشستن اعضای بدن را به خوبی جذب کند. از این محصول می توان در فضای باز و بسته استفاده کرده و به دلیل حجم و وزن کم خود در مسافرت ها نیز قابل حمل و استفاده خواهد بود.

مبل بادی 1 نفره اینتکس با طراحی بدنه ژله ای یکی از شیک ترین مبل بادی خانگی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در منزل، محل کار و فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در سه رنگبندی مختلف تولید شده و طراحی شفاف بدنه اصلی آن باعث زیبا جلوه دادن این محصول شده است. طراحی تکیه گاه یکدست در کنار ساختار مواج و کمی گود نشیمنگاه در راحتی افراد مصرف کننده بسیار موثر خواهد بود. این محصول توسط یک دریچه باد تعبیه شده روی بدنه خود توسط انواع پمپ باد محصولات بادی راه اندازی می شود.

ابعاد مبل بادی تک نفره اینتکس برابر با (طول: 117 سانتی متر، عرض: 104 سانتی متر، ارتفاع: 69 سانتی متر) بوده و قادر است تا مقدار 100 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند بنابراین برای تمامی سنین قابل استفاده خواهد بود. جنس بدنه از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه و شفاف بوده که متریالی مقاوم در برابر آب و نور آفتاب می باشد. این نوع جنس بدنه به دلیل انعطاف بالای خود در حجم کمتری قابل جمع شدن می باشد از همین رو هنگام حمل و جا به جایی، فضای کمی را اشغال خواهد کرد. برای خرید مبل بادی 1 نفره اینتکس شفاف کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
117 سانتی متر
عرض
104 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل شفاف
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
2.5 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای نشیمنگاه مواج
دارای رنگبندی مختلف
قابل استفاده در فضای باز
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...