مبل بادی

مبل بادی یک نفره بست وی مدل 75046

از {{model.count}}

bestway 75046 single inflatable chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی یک نفره بست وی تولید شده در رنگبندی مختلف یکی از کوچکترین مبل بادی تولید شده خانگی برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان جهت مطالعه ، بازی های رایانه ای و تماشای تلویزیون دارای وزن سبک و استحکام بالا عرضه شده در نمایندگی اینتکس

مبل بادی یک نفره بست وی تولید شده در رنگ بندی های مختلف یکی از سبک ترین و و کم حجم ترین مبل بادی تولید شده برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان بوده که برای استراحت های سطحی در منزل ، ویلا و محل کار توسط شرکت بست وی عرضه شده است. این محصول در واقع طراحی بدنه مربعی شکل داشته که با وجود حجم کوچک خود به راحتی افراد سنین بزرگسال را در خود جای می دهد. مبل بادی تک نفره بست وی می تواند کاربرد های مختلفی از جمله برای بازی های رایانه ای ، مطالعه ، تماشای تلویزیون و پذیرایی های روزمره داشته باشد. طراحی قسمت نشیمنگاه به صورت گود صورت گرفته و تکیه گاه آن به خوبی تمام قسمت های بدن در تماس با مبل را پوشش می دهد از همین رو هیچ فشاری روی کمر و ستون فقرات وارد نخواهد شد.

قسمت کف نیز کمی به صورت گود طراحی شده تا در مدت زمان استفاده از این کالا عمل هواگیری را برای جلوگیری از حرکت های اضافی انجام دهد. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 74 سانتی متر ، عرض: 74 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) می باشد. این ابعاد همانطور که اشاره کردیم نشان دهنده حجم کوچک مبل بادی سبک بست وی در مقایسه با بسیاری از انواع مبل بادی تولید شده بوده به همین دلیل برای استفاده در اتاق خواب های کوچک نیز می تواند گزینه خوبی باشد. با توجه به این ابعاد مقدار تحمل وزن این کالا به 90 کیلوگرم رسیده که برای چنین ابعادی مقداری قابل قبول محسوب می شود. البته ساختار داخلی مقاوم این مبل نیز تاثیر بسزایی در مقاومت و استحکام بالای این مبل بادی 1 نفره رنگی بست وی داشته است.

مبل بادی یکنفره خانگی بست وی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با دو نوع روکش وینیل و جیر بوده که از روکش جیر برای سطح رویه نشیمنگاه و دیواره ها و از روکش وینیل نیز برای قسمت کف و تکیه گاه استفاده شده تا ساختار بدنه دو لایه را ایجاد کند. PVC رایج ترین متریال استفاده شده در تولید انواع مبل بادی و محصولات بادی بوده زیرا که دارای ویژگی هایی همچون انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر ، قابلیت تعمیر پذیری توسط بسته تعمیرات محصولات بادی و همچنین داشتن وزن سبک می باشد. برای راه اندازی این مبل بادی ارزان بزرگسال می توان از انواع پمپ باد محصولات بادی که توسط فروشگاه مستر اینتکس عرضه شده استفاده نمود. برای خرید مبل بادی یک نفره خانگی بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
74 سانتی متر
عرض
74 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
1.6 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضد تعریق
دارای رنگبندی مختلف
مناسب تمامی سنین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...