مبل بادی

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل 68586

از {{model.count}}

Intex single inflatable sofa model 68586

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل 68586 محصولی با کیفیت از شرکت intex که توسط مستر اینتکس عرضه شده است و به کمک داشتن بدنه ای ضخیم و همچنین با کیفیت توانسته است به یک محصول محبوب و پرطرفدار تبدیل شود که مناسب برای استفاده های روزمره بوده و می تواند جایگزین مناسب برای یک مبل چوبی باشد.

مبل بادی یک نفره اینتکس یکی از با کیفیت ترین مبل های بادی این شرکت می باشد که توسط شرکت مستر اینتکس عرضه شده است و می تواند به خوبی نقش یک مبل بادی راحتی را برای شما ایفا کند. استفاده از پی وی سی مخملی در قسمت بدنه توانسته است این محصول را به یک صندلی بادی مقاوم و همچنین ضد تعریق تبدیل کند و در استفاده های طولانی مدت، بدن شما دچار تعریق و یا خستگی نخواهد شد. بخش کف این مبل بادی تک نفره intex نیز از پی وی سی دولایه به همراه یک لایه برزنت تشکیل شده است که این مبل بادی را به یک محصول کاملا ضد آب و رطوبت تبدیل نموده است و بسیاری از خریداران این محصول را بعنوان یک مبل بادی در کنار استخر خود برای استراحت خود نیز انتخاب می نمایند.

در قسمت دسته این صندلی بادی ۱ نفره یک جا لیوانی هم مشاهده می شود که استاندارد برای اکثر لیوان ها و ماگ ها بوده و به راحتی می توانید نوشیدنی خود را در این قسمت قرار دهید که از ویژگی های مثبت این محصول بشمار می رود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در نمایندگی اینتکس (Mrintex) تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

طول
۱۰۷ سانتی متر
عرض
۹۷ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
تحمل وزن
۱۰۰ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه برزنتی
وزن
۲.۵ کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق
محل مخصوص قرارگیری بطری و لیوان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...