مبل بادی

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل 68581

از {{model.count}}

intex 68581 comfort inflatable sofa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی یک نفره اینتکس با طرح صدفی راحت ترین و بهترین مبل بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که در رنگبندی های مختلفی تولید می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی بوده و از استحکام بالایی برخوردار است. ساختار نشیمنگاه گود و مواج آن، فضایی بسیار دلنشین برای نشستن ایجاد کرده و با وجود داشتن روکش جیر مانع از تعریق بالای افراد می شود. این محصول برای استفاده در منزل به منظور استراحت، مطالعه، بازی های رایانه ای و تماشای تلویزیون گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل صدفی راحت ترین و بهترین مبل بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در اتاق های خواب و نشیمن تولید شده است. طراحی و ساختار بدنه این مبل بادی اینتکس به صورت گرد بوده و از ساختار نشیمنگاه گود و مواج بهره مند است تا هنگام نشستن، اعضای بدن را کاملا جذب کند. داشتن تکیه گاه یکدست برای کمر از ویژگی های بسیار خوب این محصول بوده تا هیچ فشاری روی بدن نباشد. قسمت کف مبل بادی صدفی نیز کمی گود طراحی شده تا هنگام استفاده عمل هواگیری را به منظور جلوگیری از حرکت های اضافی انجام دهد. این محصول در رنگبندی های مختلفی تولید شده از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش داده است.
جنس و متریال ساخت مبل بادی راحتی اینتکس از پلاستیک PVC با ساختار دو لایه بوده که از روکش وینیل برای قسمت کف، روکش جیر برای رویه و از وینیل شفاف برای لبه مبل استفاده شده است. به کار بردن روکش جیر در قسمت نشیمنگاه علاوه بر ایجاد محلی نرم و راحت برای نشستن تا حدودی در برابر تعریق بالای افراد مقاوم خواهد بود. ابعاد باد شده آن برابر با (طول: 112 سانتی متر، عرض: 109 سانتی متر، ارتفاع: 69 سانتی متر) بوده و با توجه به استحکام بالای بدنه تحمل وزن آن به 100 کیلوگرم می رسد. برای خرید مبل بادی یک نفره صدفی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

مبل بادی یک نفره صدفی اینتکس یکی از محصولات پرطرفدار و جذاب شرکت intex می باشد که به سبب داشتن بخشی شفاف توانسته است به یکی از محبوب ترین مبل بادی های این برند تبدیل شود. مبل صدفی اینتکس دارای تحمل وزن بالا و وزن کم و همچنین راحتی و نرمی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به توضیح و بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت.


طراحی و ساخت

طراحی این صندلی بادی تک نفره اینتکس از مهمترین مزیت های این کالا محسوب می شود که به سبب نشیمن بزرگ و دسته و بدنه با ابعاد استاندارد می تواند یک فضای کاملا استاندارد و راحت را برای نشستن و استراحت های روزانه و همچنین تماشای تلویزیون و یا مطالعه در اختیار شما قرار دهد. فرم طراحی این کالا موجب این شده است تا پشتی استانداردی نیز در اختیار داشته باشید که در استفاده طولانی مدت به شما کمک بسزایی خواهد نمود. همانطور که در قسمت بالا اشاره شد، این مبل بادی اینتکس دارای یک قسمت شفاف می باشد که از ویژگی های جذاب کالا بشمار می رود که از طریق آن دیواره های داخلی مبل را مشاهده خواهید نمود و البته به زیبایی محصول کمک دوچندانی نموده است. این مبل بادی در ۵ رنگ متنوع نیز عرضه شده است که بسته به فضای مورد استفاده و یا سلیقه می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب نمایید.


جنس بدنه مبل بادی

متریال استفاده شده در تولید بدنه این کالا از پی وی سی وینیل بوده و می تواند استحکام کافی برای استفاده یک نفر را فراهم کند. بخش های رویه و کناره های این صندلی بادی از پی وی سی دولایه به همراه روکش مخملی تشکیل شده است و می تواند یک محصول ضدتعریق برای شما به ارمغان بیاورد. بخش کف محصول نیز از یک لایه پی وی سی به همراه روکشی از جنس پی وی سی برزنتی تشکیل شده است تا بتوانید بدون نگرانی از این محصول در فضاهای باز نیز استفاده نمایید و نگران بروز مشکل برای محصول نباشید.


ابعاد و تحمل وزن

این صندلی بادی تک نفره اینتکس دارای ۱۱۲ سانتی متر طول، ۱۰۹ سانتی متر عرض و ۶۹ سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد استانداردی برای استفاده یک نفر بوده و فضای کافی برای استراحت های روزمره و یا کاربردهایی همچون مطالعه و یا بازی های رایانه ای و یا مطالعه می باشد. وزن ۲.۸ کیلوگرمی کالا نیز موجب این شده است تا بتوانید به سادگی محصول را جابجا نموده و در مکان دلخواه از آن استفاده نمایید. این وزن کم به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید از این کالا در مسافرت ها نیز استفاده نمایید و مشکلی در حمل و نقل آن نداشته باشید. تحمل وزن ۱۰۰ کیلوگرمی صندلی بادی اینتکس نیز می تواند سبب این شود که بسیاری از عزیزان توانایی استفاده از این محصول را داشته باشند و مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد. البته علی رغم توصیه شرکت اینتکس، می توانید با کم کردن مقداری از باد محصول، این تحمل وزن را کمی افزایش نیز بدهید. 


جمع بندی

مبل بادی 1 نفره صدفی اینتکس یکی از محصولات پرفروش و محبوب این شرکت می باشد که توسط مستر اینتکس عرضه شده است. تحمل وزن بالا، وزن کم، طراحی منحصربفرد و بدنه ضدتعریق از ویژگی هیا مهم این کالا بشمار می رود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این کالا و یا محصولات دیگر این برند می توانید با بخش فروش محصولات بادی نمایندگی اینتکس تماس برقرار نموده و سوالات خود را مطرح نمایید.

طول
112 سانتی متر
عرض
109 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل و جیر
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
2.8 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
ساختار مواج در نشیمنگاه و تکیه گاه
دارای رویه ضد تعریق
دارای رنگبندی مختلف
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...