مبل بادی

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل 68569

از {{model.count}}

Intex 68569 Inflatable Beanless Bag Chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل 68569 وسیله ای مناسب برای استراحت بوده که از آن در اکثر مکان ها همچون منزل و یا محل کار می توان استفاده نمود. این مبل بادی اینتکس از کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار بوده و طراحی خاص و منحصر به فردی دارد که شما می توانید برای اطلاع از جزئیات بیشتر این محصول و راهنمایی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل 68569 یکی از محصولات بادی جذاب شرکت اینتکس می باشد که مناسب برای استفاده کودکان، جوانان و بزرگسالان بوده و می توان از آن در تمامی فضا ها اعم از خانه، اتاق خواب، محل کار و یا خانه های دانشجویی استفاده نمود. این محصول به نسبت سایر مبل ها همانند مبل های چوبی و یا مبل شنی از مزیت های بسیاری برخوردار می باشد که یکی از آن مزیت ها قیمت مناسب این محصول بوده و شما می توانید به هزینه ای کم صاحب یک مبل بادی طبی بشوید. این محصول همانطور که گفته شد به صورت طبی طراحی شده است که مناسب برای افرادی که از بیماری های عضلانی و یا درد کمر رنج می برند کاملا مناسب بوده و می تواند درد های آن را تسکین ببخشد. همینطور برای افراد دیگر نیز مناسب است چرا که از دچار شدن آن ها به درد هایی همانند گردن درد، کمر درد و ... جلوگیری می کند.

این مبل بادی یک نفره اینتکس دارای بدنه ای از جنس وینیل با روکش مخمل می باشد. متریال به کار رفته در مبل بادی اینتکس کاملا مقاوم در برابر آب بوده و از نفوذ آب به داخل مبل و یا خیس شدن سطح آن جلوگیری می کند. قسمت نشیمنگاه این محصول همانند اکثر مبل بادی های اینتکس به صورت مواج طراحی و ساخته شده است که مانع از عرق کردن بدن در هنگام نشستن می شود. شما می توانید برای راهنمایی بیشتر در مورد این مبل بادی 1 نفره و یا سایر محصولات بادی اینتکس با همکاران ما در نمایندگی اینتکس مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
107 سانتی متر
عرض
104 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
3 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...