مبل بادی

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل 66502

از {{model.count}}

intex 66502 one person inflatable chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل 66502 محصولی جدید و منحصر به فرد از سری محصولات بادی intex می باشد که دارای بدنه ای شفاف و ضد تعریق است. در ادامه مشخصات دقیق این محصول قرار داده شده است که می توانید آن ها را مشاهده بفرمایید.

مبل بادی یک نفره اینتکس مدل 66502 یکی از مبل بادی های خاص و منحصر به فرد کمپانی intex می باشد که مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان طراحی گردیده است. این محصول نیز از سری کالکشن سال 2023 شرکت اینتکس بوده که به تازگی معرفی گردیده است و توانسته است تا در همین ابتدای کار، محبوبیت بالایی در میان طرفداران محصولات بادی کسب کند. همانطور که در تصاویر محصول مشخص است، این مبل بادی ارزان دارای بدنه ای شفاف می باشد که در نوع خود طرحی جدید و منحصر به فرد دارد.

این محصول دارای یک نشیمنگاه با رویه مواج بوده که با دارا بودن تعدادی شیار به جریان یافتن هوا کمک کرده و مانع از عرق کردن بدن به هنگام استراحت می گردد. دو عدد محل قرارگیری دست نیز بر روی این محصول تعبیه شده است که به راحتی آن می افزاید. از این مبل بادی تک نفره می توان درون اتاق خواب و یا سالن پذیرایی برای تماشای تلویزیون، استراحت، مطالعه و ... استفاده کرد. این محصول به واسطه بادی بودن آن، یک گزینه بسیار عالی می باشد، چرا که از قابلیت پرتابل و قابل حمل بودن برخوردار بوده و به راحتی می توان آن را با خود به هر جایی برد.

جنس بدنه این محصول نیز همچون دیگر محصولات اینتکس تولید شده از وینیل می باشد. ابعاد آن تشکیل شده از طول: 109 سانتی متر، عرض: 107 سانتی متر و ارتفاع: 79 سانتی متر تحمل وزن آن نیز 80 کیلوگرم می باشد. شما می توانید این مبل بادی را با قیمتی مناسب از فروشگاه مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره درباره خرید محصولات بادی با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۰۹ سانتی متر
عرض
۱۰۷ سانتی متر
ارتفاع
۷۹ سانتی متر
تحمل وزن
۸۰ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۴.۵ کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
بدنه شفاف
ضدآب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...