مبل بادی

مبل بادی کودک اینتکس مدل 68597

از {{model.count}}

intex 68597 inflatable chair

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی کودک اینتکس از سری مبل بادی های شرکت اینتکس بوده که مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان می باشد و می توان از آن درون اتاق خواب کودک استفاده نمود. این مبل بادی اینتکس در سه رنگ نارنجی، سبز و صورتی تولید شده است و شما می توانید برای مشاهده مشخصات بیشتر این محصول ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

مبل بادی کودک اینتکس مدل 68597 یکی از شناخته شده ترین و زیبا ترین محصولات اینتکس می باشد که برای استفاده کودکان و نوجوانان طراحی و ساخته شده است. این مبل بادی یک نفره همانطور که در تصاویر پیداست در سه رنگ سبز، نارنجی و صورتی تولید شده است که از تنوع بسیار خوبی برخوردار بوده و افراد می توانند با توجه به دکوراسیون اتاق کودک خود، یکی از آن ها را انتخاب کرده و از آن استفاده نمایند. همانند تمامی محصولات بادی تولید شده ی شرکت اینتکس این مبل بادی نیز تولید شده از PVC می باشد. این متریال با نام دیگر وینیل نیز در دنیا نام برده شده و در واقع مواد ترکیب شده با پلاستیک می باشد که از مقاومت و دوام بالایی برخوردار بوده و می توان مدت زمان طولانی ای را از آن استفاده نمود.

قسمت کف این مبل بادی کودک از وینیل دو لایه بوده و دیگر قسمت های آن تولید شده از وینیل با روکش مخمل می باشد. قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه این محصول به صورت مواج طراحی شده است که با مواج شدن از قابلیت ضد تعریق برخوردار شده و در هنگام استراحت کودکان و نوجوانان بر روی آن از عرق کردن بدن آن ها جلوگیری می کند. ابعاد این محصول نیز تشکل شده است از طول: 56 سانتی متر، عرض: 48 سانتی متر و ارتفاع: 69 سانتی متر. تحمل وزن  آن نیز 60 کیلوگرم بوده و وزن بسته بندی محصول 1.4 کیلوگرم می باشد. شما می توانید این مبل بادی را به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه مبل بادی اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
56 سانتی متر
عرض
48 سانتی متر
ارتفاع
69 سانتی متر
تحمل وزن
60 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
1.4 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...