مبل بادی

مبل بادی نوجوان بست وی طرح توپ فوتبال مدل 75010

از {{model.count}}

bestway 75010 football kiddie sofa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی نوجوان بست وی طرح توپ فوتبال مدل 75010 یک محصول بادی جذاب و بسیار با کیفیت می باشد که از سری مبل بادی ارزان های شرکت Bestway بوده و برای استفاده کودکان و نوجوانان طراحی شده است. این مبل بادی کودک از وینیل تولید شده است و از دوام بسیار خوبی برخوردار می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بنمایید.

مبل بادی نوجوان بست وی طرح توپ فوتبال مدل 75010 یک مبل بسیار جذاب و منحصر به فرد بوده که برای اولین بار توسط شرکت بست وی تولید و در سال 2021 روانه بازار شده است. این مبل نوجوان به دلیل جذابیتی که در طراحی داشته و همینطور کیفیت بدنه بالای آن توانسته است تا به یکی از محصولات بادی پر فروش این شرکت تبدیل شده و فروش فوق العاده ای را تجربه بنماید. از این محصول می توان درون اتاق خواب، منزل، خانه دانشجویی و ... برای تماشای تلویزیون، مطالعه و یا کار با لپ تاپ استفاده نمود. همچون دیگر محصولات بادی بست وی این محصول نیز از وینیل تولید شده است.

وینیل متریالی بوده که از مقاومت و دوام بالایی برخوردار بوده و با رعایت یک سری نکات می توان مدت زمان زیادی را از آن بهره برد. ابعاد تشکیل دهنده این مبل بادی ارزان عبارت است از طول: 114 سانتی متر، عرض: 112 سانتی متر و ارتفاع: 71 سانتی متر. ابعاد بسته بندی این محصول نیز تشکیل شده است از 30×30×7 سانتی متر که به افراد امکان حمل و جابجایی آسان آن را می دهد و به راحتی می توان آن را با خود به مکانی دیگر منتقل نمود. فرم کلی این مبل بادی ارزان به شکل یک توپ چهل تکه فوتبال بوده که دارای رنگ هایی همچون سفید و سیاه می باشد که برای نوجوانان و کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. شما می توانید برای خرید مبل بادی به وبسایت فروشگاه اینتکس مراجعه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۱۴ سانتی متر
عرض
۱۱۲ سانتی متر
ارتفاع
۷۱ سانتی متر
تحمل وزن
60 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۱.۷ کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...