شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

مبل بادی روی آب دو نفره بست وی مدل 43534

از {{model.count}}

bestway 43534 inflatable sofa floating

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی استخر دو نفره بست وی مدل 43534 یکی از محصولات بادی جدید و بسیار زیبای شرکت Bestway می باشد که این تشک بادی استخر ارزان دارای بدنه ای از جنس وینیل بوده و دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشد که در ادامه می توانید اطلاعات دقیق آن را مشاهده بنمایید.

مبل بادی روی آب دو نفره بست وی مدل 43534 یکی از محصولات بادی بسیار جذاب و منحصر به فرد شرکت Bestway می باشد که به تازگی تولید و در بازار محصولات بادی عرضه گردیده است. این تشک بادی روی آب دارای ظرفیت دو نفره بوده و از راحتی بسیار زیادی برخوردار است. این محصول همانند دیگر محصولات بادی تولید شد از وینیل بوده که این متریال یکی از گزینه های بسیار خوب و عالی برای تولید این دسته از محصولات به شمار رفته و از دوام بسیار خوبی برخوردار می باشد. قسمت سطح این شناور استخر دارای رنگ سفید و به صورت مواج طراحی شده است، در یک طرف این تشک استخر نیز دو عدد تکیه گاه و دو عدد بالش بادی تعبیه شده است که می توان به راحتی بر روی آب به استراحت و یا آفتاب گرفتن پرداخت.

در دو طرف تکیه گاه ها و دسته ی این شناور بادی استخر ارزان، یک عدد جای نگهداری بطری تعبیه گردیده است که به افراد امکان به همراه داشتن نوشیدنی خود درون استخر را می دهد. ابعاد این تشک بادی استخر بزرگسال تشکیل شده است از طول: 196 و عرض: 193 سانتی متر. وزن بسته بندی آن نیز 3 کیلوگرم بوده و ابعاد بسته بندی آن نیز از 39×30×14 سانتی متر تشکیل شده است که به تمامی افراد انکان جابجایی آسان آن را می دهد. لازم به ذکر است که تحمل وزن این تشک بادی استخر به گونه ای بوده که به راحتی می تواند وزن 2 نفره را تحمل کند. شما می توانید برای خرید تشک بادی روی آب و یا اطلاع از قیمت تشک بادی استخر به وبسایت فروشگاه اینتکس مراجعه نموده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۹۶ سانتی متر
عرض
۱۹۳ سانتی متر
تحمل وزن
۱۸۰ کیلوگرم
وزن
۳ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای تکیه گاه
محل قرارگیری بطری و نوشیدنی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...