مبل بادی

مبل بادی دو نفره بست وی مدل 75058

از {{model.count}}

bestway 75058 twin inflatable chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی دو نفره بست وی با تکیه گاه های بلند یکی از متفاوت ترین صندلی بادی خانگی با طراحی کاناپه بادی مناسب برای استفاده سنین بزرگسال با رویه مواج و جیر و کاملا ضد تعریق به همراه دو محفظه بطری روی تکیه گاه های دست عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

مبل بادی دو نفره بست وی یکی از با کیفیت ترین و راحت ترین مبل بادی تولید شده برای سنین بزرگسال به منظور استفاده در منزل و محل کار بوده که توسط شرکت بست وی عرضه شده است. این مبل بادی دو نفره طراحی و ساختار مشابه یک کاناپه بادی داشته و بدنه ای به صورت دو رنگ دارد از همین رو جلوه زیبایی را به محل مورد استفاده خواهد داد. این کالا به صورت تک رنگ ساخته شده به دلیل داشتن تکیه گاه های بزرگ در قسمت کمر و دست محلی راحت برای نشستن در مدت زمان طولانی تر ایجاد کرده است. طراحی قسمت رویه در نشیمنگاه و تکیه گاه ها به صورت مواج در نظر گرفته شده تا علاوه بر پوشش اعضای بدن در تماس با این قسمت با عبور جریان هوا از تعریق بالای افراد جلوگیری کند.

از این نوع طراحی در رویه انواع تشک بادی و تخت بادی نیز استفاده می شود. دو محفظه مخصوص قرار دادن بطری و ماگ روی تکیه گاه دست تعبیه شده که می توانند کاربرد های زیادی را از نظر قرار دادن وسیله های کوچک و کاربردی داشته باشند. به کار بردن لایه های ضخیم در ساختار داخل بدنه نیز از دیگر مزیت های مبل بادی خانگی دو نفره بست وی محسوب می شود. وظیفه این لایه ها تحمل فشار ناشی از وزن افراد و باد بدنه و همچنین جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه در زمان استفاده خواهد بود. ابعاد مبل بادی دو نفره بست وی در حالت راه اندازی شده برابر با (طول: 165 سانتی متر ، عرض: 89 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده راحت دو نفر در سنین بزرگسال می باشد. ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه بوده اما ارتفاع سطح نشیمنگاه تا زمین حدود 30 سانتی متر خواهد بود از همین رو باعث می شود تا پای افراد به راحتی به زمین برسد.

با توجه به این ابعاد تحمل وزن این کالا به 200 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده استحکام بالای این کالا می باشد. لایه های داخلی و مقدار باد بدنه می توان تاثیر بسزایی در مقدار تحمل وزن داشته باشد. مبل بادی دو نفره با تکیه گاه بلند دارای جنس بدنه ای از پلاستیک PVC بوده که از دو نوع روکش برای قسمت بیرونی آن استفاده شده است. از روکش جیر برای تمامی قسمت رویه و از روکش وینیل نیز تنها برای قسمت کف استفاده شده است. این نوع جنس بدنه در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاوم بوده و در صورت قرار گرفتن در شرایط دمایی مختلف آسیبی نخواهد دید. از ویژگی های دیگر این متریال می توان به انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر توسط بسته تعمیرات محصولات بادی اشاره کرد. جهت خرید مبل بادی دو نفره بست وی کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
165 سانتی متر
عرض
89 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
5.2 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای رویه مواج ضد تعریق
دارای دو محفظه بطری
دارای تیکه گاه های بلند و یکدست

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...