یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین مبل بادی عرضه شده توسط فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس، مبل بادی تخت خواب شو ارزان قیمت بوده زیرا که از کاربرد های مختلفی برخوردار می باشد. بسیاری از مبل بادی تولید شده دارای طراحی و ساختار تک کاره بوده به همین دلیل برای استفاده چند ساعته و استراحت های کوتاه مدت مناسب خواهد بود اما مبل تخت خواب شو بادی می تواند علاوه بر تماشای تلویزیون، مطالعه، بازی های رایانه ای و استراحت های کوتاه مدت برای خواب نیز مورد استفاده قرار بگیرد. مبل بادی تختخواب شو که به مبل بادی چند کاره نیز معروف بوده دارای چند ویژگی مهم و کاربردی می باشد که از جمله آنها می توان به نوع طراحی و ساختار بدنه، جنس و متریال، ابعاد، وزن و تحمل وزن و همچنین روش راه اندازی و مراقبت اشاره کرد. لازم به ذکر است که یک مبل بادی تخت شو می تواند برای کاربران خود در فضای منزل، محل کار و مسافرت ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد از همین رو محصولی پر کاربرد محسوب می شود.

طراحی و ساختار بدنه انواع مبل بادی تخت خواب شو به گونه ای بوده که امکان استفاده به عنوان تشک بادی، تخت بادی و مبل بادی پشتی را به مصرف کنندگان خود می دهد. این نوع مبل ها مانند مبل بادی ساده طراحی شده با این تفاوت که ظاهری مشابه با کاناپه بادی داشته و از یک الی دو تشک بادی تاشو روی بدنه خود برخوردار است. بدنه اصلی و تشک های تاشو از طریق دریچه های هوای مجزا راه اندازی شده و استفاده می شوند. در برخی از مدل ها برای تکیه گاه ها نیز دریچه های هوای جداگانه ای در نظر گرفته شده تا این قسمت را به صورت دلخواه باد کنید. تمامی مدل های تولید شده دارای سطح رویه نشیمنگاه و تکیه گاه مواج بوده تا در زمان استفاده موجب پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالای افراد شود. همچنین از لایه های PVC در داخل بدنه و در برخی مدل ها از تکنولوژی فایبرتک استفاده شده تا هنگام نشستن و یا دراز کشیدن روی آنها باعث جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه شود. از ویژگی های دیگر در تولید مبل بادی تخت خواب شو می توان به محفظه مخصوص قرار گیری بطری و ماگ و بست های قفل دار اشاره کرد.

کاناپه بادی تخت شو اینتکس

مهمترین ویژگی در تولید یک مبل تختخواب شو بادی جنس و متریال آن می باشد. این محصولات بادی در زمینه استراحت و خواب تولید شده از پلاستیک PVC وینیل به صورت دو لایه بوده و برخی از مدل ها از روکش جیر در قسمت تکیه گاه و نشیمنگاه برای ایجاد محلی نرم و راحت بهره می برد. تمام قسمت های این نوع متریال در برابر برخورد آب مقاوم بوده و به راحتی قابل شستشو و پاک شدن می باشد. متریال PVC وزن سبک و انعطاف بالایی داشته از همین رو می توانید مبل مورد نظر را در ابعاد کوچکتری جمع کنید در نتیجه حمل آنها در مسافرت ها و استفاده در ویلا و باغ با کمترین اشغال فضا صورت می گیرد. علاوه بر این، نوع جنس بدنه دارای قابلیت تعمیر نیز بوده تا در صورت وارد شدن آسیب قابل ترمیم و استفاده مجدد باشد.


ابعاد مبل بادی تخت خواب شو معمولا بستگی به ظرفیت آنها دارد. مدل های یک نفره ابعاد مشابه هم داشته که در مدل های دو نفره نیز این مورد مشاهده می شود. مبل تخت شو یک نفره دارای تحمل وزن 120 الی 140 کیلوگرمی و مدل های دو نفره نیز تحمل وزن 240 الی 280 کیلوگرمی می باشند از همین رو با توجه به مقاومت و استحکام بالای خود می توانند برای افراد سنگین وزن نیز مورد استفاده قرار بگیرند. همانطور که اشاره کردیم وزن بسته بندی انواع مبل بادی تخت خواب شو یک نفره معمولا زیر 5 کیلوگرم و مدل های دو نفره زیر 8 کیلوگرم می باشند از همین رو حمل و جا به جایی آنها به سادگی صورت می گیرد.

کاناپه بادی چندکاره و تخت خواب شو

برای راه اندازی و باد کردن مبل بادی چند کاره ارزان می توانید از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید. از آنجایی که بسیاری از مدل های عرضه شده فاقد پمپ باد همراه بوده، می توانید پمپ باد دستی، پدالی و یا برقی به صورت مجزا از فروشگاه مستر اینتکس تهیه کنید. لازم به ذکر است که بهترین با کیفیت ترین برند های تولید کننده مبل بادی تخت خواب شو برند اینتکس، بست وی و اینتایم بوده که به ترتیب از فروش و طرفداران زیادی برخوردار هستند از همین رو نه تنها برند تولید کننده بلکه ویژگی های مختلفی که در فوق به آنها اشاره کردیم تاثیر بسزایی در قسمت این نوع محصول خواهند گذاشت. برای خرید مبل بادی تخت خواب شو در ظرفیت و برند های مختلف می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی و حتی خضوری اقدام به ثبت سفارش کنید.