مبل بادی

مبل بادی بسکتبال کودک بست وی مدل 75103

از {{model.count}}

bestway 75103 basketball kids sofa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی بسکتبال کودک تک نفره محصولی از شرکت بست وی از کوچکترین و سبک ترین مبل بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای کودکان بالای 6 سال تولید شده است. این محصول به صورت تک رنگ تولید شده و بهترین گزینه برای تماشای تلویزیون و بازی های رایانه ای خواهد بود.

مبل بادی کودک در طرح بسکتبال یکی از کوچک ترین مبل بادی عرضه شده توسط شرکت بست وی بوده که برای کودکان بالای 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و ساختار بدنه این مبل بادی به صورت یکدست بوده و توسط یک دریچه هوا راه اندازی می شود. این محصول سطح نشیمنگاهی مواج داشته و با توجه به نوع ساختار فوقانی بدنه موجب جذب بهتر اعضای بدن خواهد شد. ابعاد این مبل بادی خانگی کودک برابر (طول: 114 سانتی متر، عرض: 112 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا مقدار 80 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند.

مبل بادی یک نفره کودک ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که متریالی سبک و مقاوم در برابر آب و نور آفتاب می باشد به همین دلیل می توانید با خیالی راحت در فضای باز استفاده نمایید. این متریالی به دلیل انعطاف بالا در ابعاد کوچکی جمع شده از همین رو می توانید در مسافرت ها نیز حمل کنید. برای خرید مبل بادی کودک طرح بسکتبال بست وی می توانید به روش تلفنی و یا آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۱۱۴ سانتی متر
عرض
۱۱۲ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
تحمل وزن
۸۰ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۱.۵ کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
بدنه ضدآب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...