جامپینگ بادی

قلعه بادی کودک بست وی مدل 14255

از {{model.count}}

bestway 14255 inflatable bouncer

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قلعه بادی کودک بست وی یک اسباب بازی بسیار جذاب برای کودکان می باشد که با نام های جامپینگ بادی و تشک جامپینگ نیز شناخته می شود. این محصول تولید bestway بوده و در ادامه می توانید جزئیات بیشتری را در مورد جامپینگ بادی کودک مشاهده بفرمایید.

قلعه بادی کودک بست وی مدل 14255 وسیله ای کاربردی و سرگرم کننده برای کودکان می باشد که تولید و طراحی آن به وسیله شرکت بست وی صورت گرفته و یکی از اسباب بازی های جذاب و نشاط آور برای کودکان می باشد. قلعه بادی با نام های دیگری همچون تشک جامپینگ و جامپینگ بادی نیز شناخته می شود. این محصول می تواند گزینه ای عالی برای هدیه دادن به کودکان محسوب شود و همینطور یک جایگزین بسیار خوب و مفید برای بازی های کم تحرک کامپیتری. این قلعه بادی به کودکان امکان تحرک و ورزش را درون خانه می دهد و آنها می توانند به همراه دوستان خود به بازی و تفریح درون این جامپینگ بادی مشغول شوند.

این محصول دارای رنگ بدنه بسیار جذابی نیز است. بدنه آن دارای رنگ بندی آبی، زرد و سبز می باشد که جلوه ی خاصی را به اتاق کودک بخشیده و در حین بازی کردن کودک درون آن حس نشاط را به کودک منتقل می کند. قلعه بادی کودک بست وی در ابعادی نظیر طول: 175 سانتی متر، عرض: 173 سانتی متر و ارتفاع: 135 سانتی متر طراحی و تولید شده است. تحمل وزن آن 54 کیلوگرم و وزن بسته بندی محصول نیز 10 کیلوگرم می باشد. از مزیت های این تشک بادی جامپینگ می توان به پرتابل و قابل حمل بودن آن اشاره نمود.

جنس بدنه این محصول تولید شده از وینیل است و از مقاومت و دوام بسیار خوبی برخوردار می باشد. دیواره های آن نیز به صورت بادی تعبیه شده و دارای یک درب ورود و تعدادی دیواره توری می باشد که با وجود این ها از آسیب دیدن کودکان در حین بازی درون قلعه بادی جلوگیری می شود. ضخامت قسمت صفحه جامپ این محصول نیز از ارتفاع بسیار خوبی برخورار بوده که از برخورد پای کودک در هنگام جامپ با زمین جلوگیری می کند. شما می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت و به همراه خمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

 

طول
175 سانتی متر
عرض
173 سانتی متر
ارتفاع
135 سانتی متر
تحمل وزن
54 کیلوگرم
وزن
10 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دیواره بادی
دارای درب و پنجره روی بدنه
دارای چند دریچه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...