قایق بادی

قایق بادی 3 نفره اکسپلورر مدل 58332

از {{model.count}}

intex explorer 300 model 58332

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی 3 نفره اکسپلورر مدل 58332که با نام قایق بادی explorer 300 نیز شناخته می شود از سری محصولات بادی اینتکس بوده که دارای ظرفیت 3 نفر می باشد. بر روی این قایق بادی 3 نفره علاوه بر پمپ، دو عدد پارو نیز قرار داده شده است که به وسیله آن شما دیگر نیازی به هزینه کردن بابت تهیه پارو نخواهید داشت. در ادامه به بررسی بیشتر این قایق بادی اینتکس خواهیم پرداخت.

قایق بادی اینتکس اکسپلورر 300 یکی از با دوام و با کیفیت ترین قایق بادی اینتکس در سری اکسپلورر می باشد اینتکس از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی می باشد که در این صنعت بسیار شهرت بالایی دارد. جنس بدنه این قایق از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد پی وی سی به کار رفته در ساخت این قایق بادی بدون بو و ضد حساسیت می باشد زیرا از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. ابعاد این قایق بادی برابر است با 211 سانتی متر به طول ، 117 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 41 سانتی متر دارد. بر روی این قایق بادی دو عدد محفظه ی باد وجود دارد که ایمنی قایق بادی را تا حد زیادی افزایش می دهد.

بر روی این قایق بادی یک عدد پمپ دستی کوچک و یک جفت پارو پلاستیکی قرار داده شده است. با توجه به ساختار این قایق بادی و ابعاد آن بهتر است این قایق بادی را در استخر و آب های بسیار آرام و کم عمق استفاده کنید. بر روی بدنه ی این قایق بادی یک جفت نگهدارنده پارو قرار گرفته شده است که با کمک آن می توانید به راحتی پارو بزنید. این قایق بادی مناسب برای استفاده 2 الی حداکثر 3 کودک می باشد. برای خرید قایق بادی دو نفره اینتکس می توایند از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.


اکسپلورر از سری قایق بادی های ساخته شده توسط برند نام آشنا اینتکس می باشد، همانطور که میدانید این برند در تولید انواع لوازم بادی بسیار موفق عملکرده است و توانسته محصولات متنوعی را روانه بازار کند که در تولید قایق بادی نیز همینطور عمل کرده است، قایق بادی های متنوعی را تولید کرده که بسته به نیاز افراد قایق بادی ها در مدل های مختلف تولید شده اند که عبارت اند از، قایق بادی اکسپلورر، قایق بادی چلنجر، قایق بادی اکسکروشن، قایق بادی سی هاوک و قایق بادی مارینر که این قایق بادی ها در کلاس تفریحی ساخته شده اند، اینتکس در کلاس ورزشی و حرفه ای قایق بادی نیز تولید کرده است که طراحی آنها کایاکی می باشد، انواع مدل های آنها را می توانید در فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس مشاهده و یا خریداری کنید. قایق بادی یک محصول بسیار مهیج و کاربردی می باشد، در آب های آرام نظیر آب های پشت سد، دریا، دریاچه، برکه و یا استخر می توانید از آن استفاده کنید. در این قسمت قصد داریم تا قایق بادی اکسپلورر 3 نفره را به صورت کامل مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا بتوانید خریدی راحت و مطمئن داشته باشید. 


متریال و جنس بدنه قایق بادی سه نفره اینتکس مدل اکسلپورر 300

متریال به کار رفته در ساخت این قایق بادی از پی وی سی سه لایه می باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی است، پی وی سی به کار رفته در ساخت محصولات بادی و قایق بادی با یک دیگر متفاوت هستند، زیرا بدنه قایق بادی باید از متریال بهتر و سنگین تری برخوردار باشد و همچنین مقاومت آن بیشتر باشد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین قابلیت تعمیر مجدد را به شما میدهد که در صورت بروز هر گونه آسیب می توانید آن را مجدد تعمیر کنید و استفاده کنید. پی وی سی سه لایه کاملا ضد حساسیت و ضد بو است و تنها در صورت برخورد شی تیز و یا حرارت زیاد و مستقیم آتش از بین میرود. 


ابعاد قایق بادی اکسپلورر اینتکس مدل 58332

ابعاد قایق بادی اکسپلورر اینتکس برابر است با 211 سانتی متر به طول، 117 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 41 سانتی متر که ابعادی مناسب برای قایق بادی اینتکس می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده این قایق بادی مناسب برای استفاده سه کودک تا نوجوان می باشد. برای استفاده بزرگسالان از این قایق بادی بیش از دو نفر پیشنهاد نمی شود زیرا کلاس این قایق بادی مناسب برای کودکان و نوجوانان می باشد، برای استفاده بزرگسالان از قایق بادی بهتر است از مدل های دیگر قایق بادی ساخت برند اینتکس استفاده شود، همچنین با توجه به ابعاد این محصول بهتر است در آب های آرام نظیر دریاچه کم عمق و استخر های خانگی استفاده شود. ابعاد و متریال ذکر شده این محصول تحمل وزن آن را تا 186 کیلوگرم افزایش می دهد که تحمل وزن بسیار عالی برای قایق بادی می باشد.


اقلام همراه قابق بادی اینتکس سه نفره اکسپلورر 300

اینتکس در اکثر قایق بادی های خود یک سری لوازم و اقلام همراه در آن قرار می دهد که به کمک آن می توانید بهتر از محصول استفاه کنید. که در این قایق بادی مدل اکسپلورر 300 نیز تمامی اقلام همراه را قرار داده است و دیگر نیازی به خرید لوازم جداگانه نیست. به همراه این قایق بادی یک جفت پارو پلاستیکی اینتکس و همچنین پمپ باد قرار داده شده است و در کنار این دو یک برچسب تعمیرات و طناب نجات نیز دیده می شود که کاربرد بسیار بالایی در مواقع مختلف دارد. با استفاده از پارو به راحتی می توانید این قایق را به حرکت در آورید و به راحتی جهت دهی کنید. لازم بذکر است که بهتر است در هنگام استفاده از این محصول از جلیقه نجات نیز استفاده کنید. پمپ باد قرار داده شده در این محصول از نوع پمپ باد دستی ساده است که با توجه به ابعاد قایق مناسب ترین پمپ باد برای آن است البته برای خرید پمپ باد بهتر می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.


خرید قایق بادی 3 نفره اکسپلورر مدل 58332

برای خرید قایق بادی اینتکس مدل اکسپلورر 300 می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه لوازم بادی اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند و همچنین به سراسر کشور ارسال میکند. شایان ذکر است که این فروشگاه نمایندگی اینتکس در ایران است که به سه روش اینترنتی، تلفنی و حضوری محصولات خود را بفروش می رساند.

طول
211 سانتی متر
عرض
117 سانتی متر
ارتفاع
41 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
ظرفیت
3 نفر
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
پارو
دارد
پمپ
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای دو عدد پارو
دارای پمپ باد دستی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...