قایق بادی

قایق بادی 2 نفره هیدرو فورس بست وی مدل 65046

از {{model.count}}

bestway 65046 hydro force 2 person inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی 2 نفره بست وی مدل هیدرو فورس یکی از حرفه ای ترین قایق بادی تولید شده توسط شرکت بست وی با قابلیت استفاده در آب های آزاد، دریاچه ها، سد و رودخانه ها بوده که دارای قابلیت نصب موتور بنزینی و برقی می باشد. قایق بادی ماهیگیری بست وی دارای ویژگی هایی همچون اهرم اتصال پارو و لنسر ماهیگیری، نشیمنگاه و دستگیره های حمل بوده و با لوازم های جانبی همچون پارو، پمپ باد و کیت تعمیرات توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

قایق بادی 2 نفره بست وی با نام تجاری هیدرو فورس یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین قایق بادی موتور خور عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای استفاده در آب دریا، دریاچه ها، سد و رودخانه ها تولید شده است. این محصول در ظرفیت های بزرگتر نیز به بازار محصولات تفریحی بادی عرضه شده که باعث افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس نیاز های خود شده است. همانطور که در تصاویر این محصول قابل مشاهده بوده طراحی بدنه اصلی کاملا حرفه ای و مانند یک قایق فایبرگلاس در نظر گرفته شده و در قیمت انتهایی خود یک صفحه فایبرگلاسی مخصوص نصب موتور بنزینی دارد از همین علاوه بر حرکت توسط پارو می توانید تا مقدار 4 اسب بخار اقدام به نصب موتور بنزینی روی این قایق بادی بست وی کنید.

از مهمترین و کاربردی ترین ویژگی های تعبیه شده در این قایق بادی دو نفره می توان به داشتن طناب نجات و حمل، اهرم های مخصوص نگهدارنده پارو، ساختار بدنه چند تکه با چند دریچه باد مجزا، نوار ضد ضربه تعبیه شده در قسمت بیرونی بدنه و یک نشیمنگاه از جنس فایبرگلاس در داخل بدنه اشاره کرد. گفتنی است که برای قسمت کف نیز از یک لایه آلومینیومی با روکش نرم  تعبیه شده از همین رو ضربه های ناشی از فشار آب را به خوبی دفع می کند. گفتنی است که همراه این قایق بادی با پارو بست وی یک جفت پارو آلومینیومی مقاوم، یک پمپ باد دستی بزرگ با قابلیت مکش باد، یک فشارسنج برای اندازه گیری میزان باد و همچنین یک ساک حمل بزرگ و کیت تعمیرات قرار داده شده است.

مهمترین قسمت این قایق بادی هیدرو فورس بست وی جنس بدنه آن بوده که ترکیبی از پلاستیک PVC وینیل با الیاف شمعی می باشد. متریالی با ساختار سه لایه که ضخامت بالایی را ایجاد کرده تا در برابر نور آفتاب، برخورد به اشیایی مانند سنگ و چوب و در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را داشته باشد. این متریال در کنار ضخامت بالای خود انعطاف بسیار خوبی نیز داشته تا در ابعاد و حجم کوچکتری جمع شده و توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل باشد. با توجه به ابعاد باد شده (طول: 230 سانتی متر، عرض: 130 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) خود و تحمل وزن 258 کیلوگرمی امکان استفاده برای سه نفر نیز به راحتی فراهم خواهد بود. جهت خرید قایق بادی 2 نفره Hydro Force بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
230 سانتی متر
عرض
130 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل با الیاف شمعی
تحمل وزن
258 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
دارد
وزن
23.4 کیلوگرم
اقلام همراه
دارای پارو آلومینیومی
دارای پمپ باد دوکاره
دارای فشارسنج مخصوص باد
دارای طناب نجات و حمل
دارای کیت تعمیرات
سایر ویژگی ها
دارای کف آلومینیومی
دارای دستگیره حمل
دارای نشیمنگاه با قابلیت جدا شدن
دارای کیت نصب موتور
اهرم نگهداری پارو و لنسر ماهیگیری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...