قایق بادی

قایق بادی 2 نفره بست وی هیدروفورس مدل 61062

از {{model.count}}

bestway 61062 hydro-force 2 person inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی 2 نفره بست وی هیدروفورس مدل 60162 از سری قایق بادی ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این قایق بادی هیدروفورس 2000 مناسب برای استفاده دو نفر می باشد که به همراه یک عدد پمپ باد پدالی، پارو پلاستیکی و برچسب تعمیرات بفروش می رساند.

قایق بادی یکی از محصولات بادی مهیج می باشد که با خرید آن می توانید در استخر، آب پشت سد، رودخانه، دریا و دریاچه و.... از آن استفاده کنید. این قایق بادی توسط برند بست وی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. این محصول دارای ابعادی برابر با 198 سانتی متر به طول، 122 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 29 سانتی متر که ابعادی مناسب برای قایق بادی دو نفره می باشد، البته این قایق بادی مناسب برای استفاده یک نفره بزرگسال و یک نفر کودک و خردسال می باشد که به راحتی می توایند در فضای تعبیه شده بنشیند و قایق سواری کنید.

به همراه قایق بادی هیدروفورس 2000 بست وی یک جفت پارو پلاستیکی و یک پمپ باد پدالی قرار داده شده است. برای راحت تر پارو زدن می توانید پارو را در گیره نگهدارنده پارو بر روی بدنه پارو قرار دهید. دور تا دور قایق بادی بست وی بست های برای نصب طناب نجات تعبیه شده است که استفاده از آن بسیار لازم و ضروری است. بست وی در تولید این قایق بادی از رنگ شاد و جذاب نارنجی استفاده کرده است که جلوه بسیار زیبایی دارد.

جنس رویه این قایق بادی از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی دارد. پی وی سی این محصول کاملا ضد حساسیت و ضد بو است و همچنین در صورت بروز مشکل و آسیب قابلیت تعمیر مجدد را نیز دارد. برای خرید قایق بادی 2 نفره بست وی هیدروفورس مدل 60162 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تنها نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را باضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قایق بادی 2 نفره بست وی هیدروفورس مدل 61062 از سری قایق بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی همانند برند اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ و قوی لوازم بادی و محصولات تفریحی بادی می باشد که در تولیدات خود محصولاتی نظیر، استخر بادی، قایق بادی، تخت بادی، تشک بادی، تشک بادی روی آب، کاناپه بادی و .... را قرار داده است که هر کدام از این محصولات دارای یک سری مدل های مختلف هستند که در فروشگاه لوازم بادی مستر اینتکس می توانید انواع آنها را مشاهده کنید. قایق بادی یک محصول بادی تفریحی ورزشی است که در بین عموم مردم دارای محبوبیت بسیار بالایی می باشد، با خرید قایق بادی به راحتی می توانید در آب استخر، دریا، دریاچه، پشت سد، رودخانه و برکه از آن استفاده کنید. از قایق بادی برای تفریح و قایق سواری، برای ماهیگیری تفریحی و برای ورزش می توان استفاده کرد که برای هر کدام از این اعمال یک سری قایق بادی های مخصوص طراحی شده است که می توانید در دسته بندی قایق بادی انواع آنها را مشاهده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نمایندگی اینتکس مستر اینتکس تماس حاصل فرمایید.


طراحی و ساخت قایق بادی 2 نفره بست وی مدل 61062

همانطور که گفته شد چندین مدل قایق بادی در کلاس های مختلف داریم که این قایق بادی در کلاس تفریحی ساخته شده است. با توجه به کلاس این قایق بادی می توانید از آن در آب های کم عمق و استخر استفاده کنید. طراحی این قایق بادی مانند دیگر قایق بادی های تفریحی می باشد. این قایق بادی بست وی دارای دو لایه باد شو در دیواره ها می باشد و کفی این قایق بادی نیز از نوع باد شو می باشد که در هنگام استفاده از قایق بادی نرمی خاصی را برای شما به ارمغان می آورد. در دیواره های این قایق بادی دو نفره بست وی محلی برای قرار دادن پارو تعبیه شده است که به راحتی می توانید با قرار دادن پارو در آن با کنترل بیشتر پارو بزنید. سر تا سر دیواره قایق بادی نیز دارای بست طناب نجات نیز می باشد. این قایق بادی تفریحی بست وی محلی برای نصب موتور قایق بادی ندارد و روی آن نمیتوانید موتور نصب کنید.


متریال و جنس بدنه قایق بادی دو نفره 61062 بست وی

یکی از مهم ترین قسمت های قایق بادی متریال استفاده شده در بدنه آن می باشد که ایمنی سرنشینان و طول عمر قایق بادی را افزایش میدهد. بست وی یکی از برزرگترین تولیدکننده های محصولات بادی می باشد. که در تولید محصولات بادی توانسته بسیار عملکرد خوبی را از خودش نشان دهد و از همین رو در تولید محصولات بادی سعی داشته تا بهترین متریال را استفاده کند. متریال استفاده در این قایق بادی از پی وی سی وینیل است که دارای مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و دمای آب از خودش نشان می دهد. پی وی سی استفاده در این محصول ضد بو و ضد حساسیت است. تنها راه آسیب رساندن به این پی وی سی از طریق شی تیز و شعله حرارت آتش امکان پذیر است. این پی وی سی قابلیت تعمیر دارد. یعنی پس از بروز آسیب به راحتی می توانید آنا را تعمیر و مجدد استفاده کنید.


ابعاد قایق بادی دو نفره بست وی هیدروفورس مدل 61062

در هنگام خرید قایق بادی تنها نکته ای که خریدران به آن اهمیت زیادی می دهند ابعاد قایق بادی می باشد، زیرا هر چه ابعاد بیشتر باشد، حمل و نقل قایق بادی سخت و همچنین وزن آن بیشتر و البته هدایت آن در آب نیازمند افراد بیشتر برای پارو زدن است. این قایق بادی دارای ابعادی برابر با 198 سانتی متر به طول، 122 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 29 سانتی متر می باشد که ابعادی مناسب برای استفاده دو نفر از قایق بادی می باشد. با توجه به متریال استفاده شده در ساخت این قایق بادی و همچنین ابعاد این محصول دارای تحمل وزنی برابر با 140 کیلوگرم می باشد. این محصول بست وی همانند قایق بادی اکسپلورر اینتکس می باشد و بیشتر برای کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار می گیرد.


اقلام همراه قایق بادی دو نفره هیدروفورس بست وی مدل 61062

بست وی برای استفاده راحت از این محصول یکی سری لوازم در داخل آن قرار داده است که بسیار کاربردی هستند، این لوازم عبارت اند از، یک جفت پارو پلاستیکی، برچسب تعمیرات، پمپ باد پدالی و همچنین طناب نجات. پاور های این محصول به صورت تاشو هستند که به راحتی می توانید آن را از یک دیگر جدا کرده و آن را حمل کنید. وزن کلی این محصول به همراه لوازم برابر با 3 کیلوگرم می باشد که وزنی ایده آل برای قایق بادی می باشد. در هنگام استفاده از این محصول حتما طناب نجات آن را به قایق بادی متصل کنید تا ایمنی شما در هنگام قایق سواری تامین شود. 


خرید قایق بادی 2 نفره بست وی هیدروفورس مدل 61062

برای خرید قایق بادی بست وی می توانید از فروشگاه لوازم بادی مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند و همچنین فروشگاه قایق بادی مستر اینتکس انواع قایق بادی اینتکس و بست وی را برای فروش گذاشته است که می توانید آنها را مشاهده و در صورت نیاز خریداری کنید. لازم بذکر است که نمایندگی اینتکس مستر اینتکس مرکز تعمیرات محصولات بادی در ایران می باشد.


طول
۱۹۸ سانتی متر
عرض
۱۲۲ سانتی متر
ارتفاع
۲۹ سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
۱۴۰ کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
۳ کیلوگرم
اقلام همراه
پارو
پمپ باد
برچسب تعمیرات
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
دارای طناب نجات
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...