قایق بادی

قایق بادی 2 نفره اکسپلورر اینتکس به همراه پمپ و پارو مدل 58331

از {{model.count}}

Intex Explorer 2 person inflatable boat with pump and paddle model 58331

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی 2 نفره اکسپلورر اینتکس به همراه پمپ و پارو مدل 58331 یکی دیگر از هزاران مدل قایق بادی های اینتکس می باشد که تولید سال 2020 بوده و از کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار است. این محصول از مزیت های بسیاری نسبت به سایر قایق بادی برخوردار بوده که یکی از این مزیت ها دارا بودن پمپ باد و پارو می باشد. در ادامه به بررسی بیشتر این قایق بادی دو نفره خواهیم پرداخت.

قایق بادی 2 نفره اینتکس اکسپلورر 200 همراه با پمپ سوزنی و یک جفت پارو از سری قایق بادی تولید شده توسط برند اینتکس می باشد. اینتکس از تولیدکنندگان برزگ لوازم بادی می باشد که محصولات بادی خود را با کیفیت بسیار عالی و کاربردی تولید می کند اینتکس قایق بادی خود را در چندین کلاس و نوع طراحی کرده است که عبارت اند از قایق بادی اکسپلورر ، قایق بادی چلنجر ، قایق بادی سی هاوک ، قایق بادی اکسکروشن ، قایق بادی مارینر و قایق بادی جیمینی که قایق بادی اکسپلورر اولین کلاس قایق بادی اینتکس می باشد این قایق مناسب برای استفاده کودکان در داخل استخر می باشد و گنجایش ظرفیت برابر با 2 کودک را دارد.

 این قایق بادی دارای دو محفظه باد جداگانه می باشد که ایمنی محصول را افزایش میدهد بدنه ی این قایق بادی از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی دارد بر روی این قایق یک عدد پمپ سوزنی برای باد کردن و یک جفت پارو پلاستیکی نیز بر روی آن قرار داده شده است. ابعاد این قایق بادی 2 نفره اینتکس اکسپلورر برابر است با 180 سانتی متر به طول ، 88 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 38 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای قایق بادی 2 نفره می باشد.

 با توجه به ساختار این قایق بادی و جنس بدنه ی از این محصول می توانید در استخر برای کودکان استفاده کنید تحمل وزن این قایق بادی برابر با 95 کیلوگرم می باشد. برای خرید قایق بادی دو نفره اینتکس می توایند از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قایق بادی 2 نفره اکسپلورر اینتکس به همراه پمپ و پارو مدل 58331 از سری قایق بادی بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندگان قایق بادی می باشد و البته لوازم بادی می باشد که در این زمینه توانسته عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و با ارائه بهترین کیفیت نظر بسیاری از افراد را نسبت به خودش جلب کند. اینتکس بیش از 20 مدل قایق بادی را تولید کرده است که در این 20 مدل می توان انواع قایق بادی با مصارف مختلف را مشاهده کرد که این مدل ها در فروشگاه قایق بادی مستر اینتکس قابل مشاهده و خریداری می باشند. مدل های قایق بادی اینتکس به ترتیب از پایین ترین مدل عبارت اند از قایق بادی اکسپلورر، چلنجر، سی هاوک، اکسکروشن و مارینر که البته این مدل قایق بادی ها تفریحی هستند و مدل های دیگر کایاکی نیز تولید شده است که می توانید آنها را مشاهده کنید. در ادامه قصد داریم تا قایق بادی اکسپلورر 200 اینتکس را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.


طراحی و ساخت قایق اکسپلورر 200 اینتکس مدل 58331

طراحی این قایق بادی همانند اکثر قایق بادی های تولید شده توسط برند اینتکس می باشد، دارای یک دیواره باد شو و کف باد شو است. این قایق بادی همانطور که گفته شد از سری اکسپلورر می باشد، اینتکس در این سری از رنگ های نارنجی و مشکی استفاده کرده است که در هنگام استفاده در آب زیبایی خاصی را نمایان می شود. اینتکس در ساخت این استخر بادی از دو دریچه باد استفاده کرده است که یکی بر روی دیواره اصلی و یکی بر روی کف باد شو می باشد. با توجه به این موضوع بهتر است این قایق را فقط در استخر کم عمق استفاده کنید. زیرا ایمنی این محصول برای استفاده در دریا و دریاچه ناکافی است. در قایق بادی هر چه دریچه باد بیشتر باشد، ایمنی آن بالاتر می رود. بر روی بدنه اصلی قایق بادی قسمتی برای نگه داشتن پارو و همچنین محلی برای رد کردن طناب نجات تعبیه شده است.


متریال و جنس بدنه قایق بادی 2 نفره اکسپلورر اینتکس

متریال استفاده شده در ساخت این قایق بادی از پی وی سی می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول از مقاومت بالایی در برابر فشار آب و همچنین تابش نور خوشید برخوردار است و به ایمنی شما در آب را فراهم می کند. اینتکس از بهترین پی وی سی در ساخت محصولات خود استفاده می کند که همواره ضد بو و ضد حساسیت هستند. پی وی سی در صورت برخودرد شی تیز و یا در صورت برخورد را حرارت مستقیم آتش از بین می رود که این متریال به شما امکان تعمیر نیز میدهد.


ابعاد قایق بادی 2 نفره اکسپلورر اینتکس به همراه پمپ و پارو مدل 58331

ابعاد این قایق برابر است با 180 سانتی متر به طول ، 88 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 38 سانتی متر که ابعادی مناسب برای قایق بادی دو نفره می باشد، البته شایان ذکر است که این قایق بادی مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان از آن می باشد. با توجه به متریال و ابعاد این محصول دارای تحمل وزنی برابر با 95 کیلوگرم می باشد.ابعاد بسته بندی این قایق بادی بسیار کوچک می باشد و به راحتی می توانید آن را حمل کنید.


اقلام همراه قایق بادی 5833 اینتکس

اینتکس در برخی از قایق بادی های خود یک سری لوازم جانبی و ضروری قرار می دهد که استفاده از قایق بادی را به شدت آسان میکند. در سری اکسپلورر به دلیل اینکه آن را به عنوان ارزان ترین قایق بادی خود عرضه کرده است برخی از لوازم را قرار نداده است. اما در این مدل 58331 یک عدد پمپ دستی و یک جفت پارو به همراه طناب نجات نیز قرار گرفته شده است که این لوازم بسیار کاربردی می باشند و دیگر نیازی به خرید اقلام دیگر نیست.


خرید قایق بادی 2 نفره اکسپلورر Intex به همراه پمپ و پارو مدل 58331

برای خرید قایق بادی و یا استعلام قیمت قایق بادی اینتکس اکسپلورر 200 همراه پمپ و پارو می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. شایان ذکر است که این فروشگاه محصولات خود را به صورت تلفنی، حضوری و اینترنتی بفروش می رساند و هچنین نمایندگی اینتکس مستر اینتکس مرکز تعمیرات محصولات بادی در ایران می باشد.

طول
185 سانتی متر
عرض
94 سانتی متر
رتفاع
41 سانتی متر
تحمل وزن
130 کیلوگرم
وزن
3 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC
پارو
دارد
پمپ باد
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای طناب نجات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...