قایق بادی

قایق بادی 1 نفره Kondor بست وی مدل 61099

از {{model.count}}

bestway 61099 kondor 1 person boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی 1 نفره Kondor بست وی، از سبک ترین و ارزان ترین قایق بادی تولید شده برای تفریحات آبی سنین مختلف بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این محصول برای آب های آرام مانند دریاچه ها و سد ها تولید شده و تمامی سنین می توانند از آن بهره مند شوند.

قایق بادی 1 نفره بست وی مدل Kondor، کوچکترین قایق بادی تفریحی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که جهت تفریحات آبی و ماهیگیری مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ابعاد باد شده (طول: 165 سانتی متر، عرض: 107 سانتی متر) بوده و با توجه به تحمل وزن 80 کیلوگرمی خود می تواند برای تمامی سنین مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول فاقد پمپ و پارو بوده و در یک پکیج با وزن 2.3 کیلوگرمی عرضه می شود از همین رو به راحتی قابل حمل خواهد بود.

جنس و متریال بدنه اصلی قایق بادی ارزان بست وی از پلاستیک PVC وینیل دو لایه بوده از همین رو مقاومت خوبی در برابر فشار و دمای متفاوت آب خواهد داشت. این متریال دارای وزن سبک و انعطاف بالایی می باشد از همین رو می توانید آن را در ابعاد کوچکتری جمع کنید. از ویژگی های مهم در طراحی بدنه نیز می توان به کف بادشو و مواج برای ایجاد محلی نرم و راحت جهت نشستن، دو اهرم نگهدارنده پارو، طناب نجات و دستگیره حمل در حالت باد شده اشاره کرد. برای خرید قایق بادی 1 نفره بست وی مدل کندور، کافیست محصول خود را به روش اینترنتی و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
۱۶۵ سانتی متر
عرض
۱۰۷ سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
۸۰ کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
۲.۳ کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
طناب نجات
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
محل قرارگیری پارو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...