قایق بادی

قایق بادی 1 نفره کایاک بست وی مدل 65118

از {{model.count}}

bestway 65118 one person inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی 1 نفره کایاک بست وی یکی از حرفه ای ترین و با کیفیت ترین قایق بادی ورزشی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در دریاچه ها، سد ها و رودخانه ها تولید شده است. این محصول دارای یک نشیمنگاه پشتی دار با قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی بوده و به همراه خود یک پارو آلومینیومی و یک پمپ باد دستی قوی دارد.

قایق بادی 1 نفره کایاک بست وی مدل Ventura از حرفه ای ترین قایق بادی کایاک عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی ورزشی در آب های آرام و خروشان مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و ساختار بدنه همانند قایق کایاک فایبرگلاس بوده از همین رو تعادل بالایی را روی آب فراهم خواهد ساخت. یک نشیمنگاه پشتی دار برای این قایق در نظر گرفته شده که امکان جدا شدن از بدنه اصلی را خواهد داشت. در قسمت پشت نشیمنگاه فضای خالی برای قرار دادن وسیله ها وجود داشته و یک ساک حمل لوازمی که در برابر برخورد آب آسیب پذیر بوده در نظر گرفته شده است. قایق بادی کایاک تک نفره بست وی به همراه خود یک پارو آلومینیومی با قابلیت کوچک شدن و همچنین یک پمپ باد دستی قوی داشته که از مهمترین لوازم جانبی قایق بادی محسوب می شود.

ابعاد قایق بادی کایاک بزرگسال بست وی برابر با (طول: 280 سانتی متر، ارتفاع: 86 سانتی متر) در حالت باد شده بوده و می تواند تا 130 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد از همین رو نشان دهنده کیفیت ساخت بالای آن خواهد بود. این قایق متریالی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم داشته که در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این متریال در برابر ضربه های وارد شده آب های خروشان نیز مقاوم بوده بنابراین می توانید با خیالی آسوده در رودخانه ها نیز استفاده نمایید. گفتنی است که جنس بدنه به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکتری جمع شده و با داشتن وزن بسته بندی 13.5 کیلوگرمی توسط انواع وسیله های نقلیه در مسافرت ها قابل حمل خواهد بود. برای خرید قایق بادی 1 نفره کایاک بست وی می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قایق بادی 1 نفره کایاک بست وی مدل 65118 از سری قایق بادی های ساخته توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که قایق بادی نیز تولید کرده است، قایق بادی یک وسیله تفریحی ورزشی بسیار شاد و مهیج می باشد، بسیاری از افراد با خرید قایق بادی آن را برای تفریح در آب های آرام نظیر سد، دریا، دریاچه، برکه و رودخانه های آرام استفاده میکنند و برخی از افراد نیز از قایق بادی برای ماهیگیری و یا ورزش کایاک استفاده میکنند. قایق بادی دارای یک سری مزیت نسبت به قایق فایبرگلاس می باشد که در ادامه راجع به این تفاوت ها توضیحاتی را به شما ارائه خواهیم داد. بست وی تولیدکننده انواع لوازم بادی است که قایق بادی را به صورت حرفه ای تولید کرده است، قایق بادی های تولید شده توسط این برند در دو کلاس تفریحی و کایاک تولید شده اند که هر کدام دارای مدل های مختلف و ظرفیت های مختلف هستند. در ادمه قصد داریم تا قایق بادی یک نفره کایاک تولید شده توسط برند بست وی را برای شما مورد نقد و بررسی قرار دهیم.


طراحی و ساخت قایق بادی تک نفره کایاک بست وی

طراحی و ساخت این قایق بادی بسیار کاربردی و حرفه ای می باشد از این قایق بادی می توان برای ورزش کایاک استفاده کرد زیرا طراحی این قایق بادی به صورت کایاکی می باشد.کایاک یک ورزش قایقسواری است که در آن با پارو زدن و مسیر مخشصی را طی می کنید. این ورزش موجب تندرسی و همچین سلامتی بدن می شود. قایق بادی یک نفره کایاک بست وی دارای بادیست که بر روی آن دو عدد دریچه باد می باشد که ایمنی قایق بادی را بسیار بالا می برد. بر روی بدنه قایق محلی برای قرار دادن پارو تعبیه شده است. زمانی که شما دیگر نیازی به پارو زدن ندارید آن را میتوانید آن را در این قسمت قرار دهید. کف این قایق بادی به صورت باد شو طراحی شده است که نرمی خاصی را برای شما به ارمغان می آورد. در نوک قایق بادی یک دستگیره تعبیه شده است که از آن برای اتصال به قایق موتوری، برای اتصال به ساحل نیز مورد استفاده قرار میگرد. بست وی بر روی این قایق بادی یک عدد صندلی فومی قرار داده است که در کنار صندلی یک جفت دستگیره برای حفظ تعادل سرنشین قرار داده شده است.


ابعاد و تحمل وزن قایق بادی کایاک یک نفره بست وی

از مهم ترین قسمت های قایق بادی می توان به ابعاد و تحمل وزن آن اشاره کرد. این قایق بادی کایاکی بست وی دارای ابعادی برابر با 280 سانتی متر به طول و 86 سانتی متر به عرض است. قایق بادی کایاک همواره طول زیاد و عرض کمی دارد و به همین دلیل قایق بادی در صورت پارو زدن به سرعت بسیار خوب و همچنین حفظ تعادل آن بالا می رود. تحمل وزن این قایق بادی برابر است با 130 کیلوگرم که تحمل وزنی ایده آل برای قایق بادی یک نفره می باشد. وزن کلی این قایق بادی برابر است با 13.5 کیلوگرم که به راحتی می توانید آن را با خودتان حمل کنید. همانطور که گفته شد این قایق بادی مناسب برای یک نفر می باشد ولی تحمل وزن آن 130 کیلوگرم است، بست وی با احتساب لوازم همراه این وزن را ارائه داده است. البته در صورت استفاده دو نفر سبک وزن نیز هیچ گونه مشکلی برای قایق پیش نخواهد آمد.


متریال و جنس بدنه قایق بادی یک نفره کایاک مدل 65118

ایمنی قایق بادی به صورت صد در صدی وابسته به متریال و جنس بدنه قایق بادی می باشد. قایق بادی بست وی یک نفره از پی وی سی وینیل ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول در برابر فشار آب، دما و آسیب دیدگی مقاومت بسیار بالایی از خودش نشان می دهد. شایان ذکر است که این محصول قابلیت تعمیر دارد و به راحتی می توانید در صورت برروز آسیب آن را تعمیر و مجددا استفاده کنید. با توجه به کیفیت متریال استفاده شده در ساخت این محصول می توانید آن را در رودخانه، تند آب نیز استفاده کنید. 


اقلام همراه  قایق بادی 1 نفره کایاک بست وی مدل 65118

بست وی در بسته بندی این محصول یک سری اقلام همراه قرار داده است که به همراه داشتن آنها بسیار مهم و کاربردی می باشد. در بسته بندی قایق بادی یک نفره کایاک بست وی یک عدد پارو کایاک آلومینیومی، یک عدد صندلی فومی، طناب نجات و برچسب تعمیرات قرار داده شده است. صندلی های این محصول قابلیت جداسازی از کف قایق بادی را دارد. با توجه به وجود این لوزام دیگر نیازی به خرید لوازم جانبی قایق بادی نخواهید داشت. البته برای استفاده از قایق بادی در آب بهتر است که از جلیقه نجات استفاده شود تا از خطر غرق شدگی جلوگیری کند. در قسمت جلویی این محصول محلی برای قرار دادن لوازم می باشد که با روکشی ضد آب پوشانده شده است. 


خرید قایق بادی 1 نفره کایاک بست وی مدل 65118

برای خرید قایق بادی یک نفره کایاک می توانید از فروشگاه لوازم بادی مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه لوازم بادی اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. نمایندگی اینتکس مستر اینتکس مرکز تعمیرات محصولات بادی در ایران می باشد و تمامی محصولات اینتکس و بست وی را تعمیر میکند. فروشگاه اینتکس به سه روش حضوری، اینترنتی، تلفنی محصولات خود را به فروش می رساند.

طول
280 سانتی متر
عرض
86 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
130 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
13.5 کیلوگرم
اقلام همراه
ساک حمل وسایل
طناب نجات
برچسب تعمیرات
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
دارای موج شکن
پاروی دوطرفه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...