قایق بادی

قایق بادی کودک استخری بست وی مدل 34009

از {{model.count}}

bestway 34009 baby inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی کودک استخری بست وی یکی تولید شده در دو رنگبندی مختلف، از جدید ترین و کوچک ترین قایق بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی کودکان 3 الی 6 سال تولید شده است. این محصول دارای کفی بادشو و مواج بوده و از دو دستگیره تعادل برخوردار می باشد.

قایق بادی کودک استخری بست وی، یکی از کوچکترین قایق بادی تفریحی تولید شده برای سنین 3 الی 6 سال بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده است. این محصول دارای دو رنگبندی مختلف بوده و از کفی بادشو و مواج برای ایجاد محلی راحت جهت نشستن برخوردار می باشد. قسمت و بدنه اصلی هر دو توسط دریچه های هوای مجزا راه اندازی می شوند. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به داشتن دو دستگیره تعادل و یک طناب حمل اشاره کرد. با توجه به نوع طراحی و ابعاد این قایق کودک، بهتر است در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها استفاده شود.

ابعاد باد شده آن برابر با (طول: 104 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر) بوده و تا مقدار 60 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل بوده که در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکی جمع شده و در نهایت با اشغال فضای کم به راحتی در مسافرت ها قابل حمل خواهد بود. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 500 گرمی عرضه می شود. برای خرید قایق بادی کودک کافیست پس از ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
۱۰۴ سانتی متر
عرض
۹۹ سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
۶۰ کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
۵۰۰ گرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
طناب حمل
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
دارای دستگیره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...