قایق بادی

قایق بادی کایاک 1 نفره بست وی مدل 65097

از {{model.count}}

bestway 65097 one person inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی کایاک 1 نفره بست وی مدل 65097 یک قایق بادی حرفه ای می باشد که توسط کمپانی Bestway تولید و در بازار محصولات بادی عرضه گردیده است. این قایق بادی ارزان دارای پارو و طناب نجات می باشد. جنس بدنه آن از وینیل بوده و ابعاد آن نیز تشکیل شده است از طول: 270 سانتی متر و عرض: 100 سانتی متر. این محصول از تحمل وزن بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد که این تحمل وزن عبارت است از 150 کیلوگرم. در ادامه اطلاعات دقیق این محصول قرار داده شده است که می توانید مطالعه بنمایید.

قایق بادی کایاک 1 نفره بست وی مدل 65097 محصولی جذاب و کاربردی برای ورزش و یا تفریح افرادی می باشد که به قایق سواری و قایقرانی علاقه داشته و می خواهند که اوقات فراغت خود را به وسیله یک قایق بادی حرفه ای سپری کنند. این محصول از سری تولیدات جدید شرکت bestway می باشد که در سال 2020 تولید و در بازار جهانی محصولات بادی عرضه شده است. قایق بادی ورزشی کایاک همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید دارای سطحی تخت و بدون فرو رفتگی بوده که به افراد امکان استفاده به عنوان تخته شنا را نیز می دهد. رنگ بدنه این محصول به رنگ سبز فسفری می باشد. در قسمت سطحی این قایق بادی یک نفره یک نشیمنگاه به همراه رویه مواج و یک عدد تکیه گاه تعبیه شده است که رویه مواج قسمت نشیمنگاه این محصول سبب ضد تعریق شدن آن شده و از عرق کردن بدن در هنگام نشستن و یا استراحت بر روی آن جلوگیری می کند.

همچون دیگر محصولات بادی این شرکت، قایق ورزشی کایاک یک نفره نیز تولید شده از وینیل می باشد. این متریال از مقاومت بسیار خوبی در مقابل اجسام سخت موجود در رودخانه ها داشته و می توان به دوام بسیار خوب آن نیز اشاره نمود. از مزایای دیگر این متریال می توان به قابل تعمیر بودن آن نیز اشاره نمود. از اقلام همراه این قایق بادی تک نفره می توان پارو و طناب نجات را نام برد. جنس پاروی این محصول نیز از فایبرگلاس بوده و دارای استحکام بسیار خوبی نیز می باشد. ابعاد تشکیل دهنده این قایق بادی ارزان عبارت است از طول: 270 سانتی متر و عرض: 100 سانتی متر. تحمل وزن آن نیز 150 کیلوگرم می باشد که با راحتی می توان هنگام سوار شدن در قایق، وسایل شخصی را نیز همراه خود داشت. در اطراف این محصول تعدادی دستگیره نیز تعبیه شده است که با وجود آن ها عمل حمل و جابجایی قایق بسیار آسان می شود. شما می توانید برای خرید قایق بادی و همینطور اطلاع از قیمت قایق بادی از طریق سایت فروشگاه مستر اینتکس اقدام نموده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۲۷۰ سانتی متر
عرض
۱۰۰ سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
۱۵۰ کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
۹ کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
طناب نجات
پارو
پمپ باد
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
دارای محل قرارگیری پا
تکیه گاه بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...