قایق بادی

قایق بادی رفتینگ 1 نفره بست وی مدل 65146

از {{model.count}}

bestway 65146 hydro-froce wayfarer packraft

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی رفتینگ 1 نفره بست وی، از جدید ترین و متفاوت ترین قایق بادی تفریحی و مسابقه ای عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای استفاده در آب های آرام و خروشان مانند دریاچه ها، سد ها، رودخانه و دریا تولید شده است. این محصول دارای طراحی و ساختار بدنه مشابه قایق کایاک بوده و از یک پارو کایاک، پمپ باد و طناب نجات بهره مند است.

قایق بادی رفتینگ 1 نفره بست وی، یکی از جدید ترین قایق بادی تفریحی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که تحت عنوان مدل Hydro Force عرضه می شود. این قایق بادی یک نفره طراحی و ساختار بدنه متفاوتی نسبت به دیگر مدل های عرضه شده داشته از همین رو تاثیر بسزایی در حفظ تعادل بیشتر روی آب در سرعت بالاتر خواهد داشت بنابراین می تواند به عنوان قایق بادی مسابقه ای نیز مورد استفاده قرار بگیرد. ساختار کف این قایق به صورت مواج و بادشو بوده و یک نشیمنگاه برای آن تعبیه شده که توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. ساختار بدنه مشابه قایق کایاک بوده و نوع پارو همراه آن نیز از نوع کایاک می باشد که امکان جدا شدن آن فراهم خواهد بود. این کالا در یک پکیج به همراه لوازم جانبی خود بسته بندی شده و با وزن 11.3 کیلوگرم عرضه می شود. گفتنی است که ساک حمل مخصوص این قایق به صورت کوله شو بوده تا توسط یک فرد نیز قابل حمل باشد.

ابعاد قایق بادی رفتینگ بست وی برابر با (طول: 210 سانتی متر، عرض: 101 سانتی متر) بوده و قادر است تا 140 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. این مقدار تحمل وزن نشان دهنده کیفیت ساخت بالا و طراحی خاص آن می باشد. جنس و متریال بدنه و کف از پلاساتیک PVC ضخیم با ساختار دو و سه لایه بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاوم می باشد. ساختار جلوی قایق در کنار متریال قوی آن در برابر موج های عادی دریا مقاوم بوده بنابراین می توانید در رودخانه ها نیز از این محصول استفاده نمایید. از ویژگی های دیگر قایق بادی 1 نفره بست وی می توان به طناب نجات، تکیه گاه با قابلیت جدا شدن از بدنه و یک پمپ باد دستی اشاره کرد. برای خرید قایق بادی رفتینگ 1 نفره بست وی می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس کالای مورد نظر را ثبت سفارش نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
210 سانتی متر
عرض
101 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
140 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
11 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
پاروی کایاکی
ساک حمل لوازم اضافی
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
طناب نجات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...