قایق بادی

قایق بادی دو نفره کایاک X2 بست وی مدل 65061

از {{model.count}}

bestway 65061 X2 Kayak inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی دو نفره کایاک بست وی مدل X2 یکی از حرفه ای ترین قایق بادی ورزشی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که از نظر طراحی و ساختار مشابه مدل های فایبرگلاس می باشد. قایق بادی کایاک 2 نفره بست وی دارای صندلی هایی با قابلیت جدا شدن از بدنه بوده و به همراه خود یک جفت پارو و یک پمپ باد دو کاره دستی به همراه فشارسنج مخصوص باد دارد. این محصول تنها در رنگ آبی تولید شده و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

قایق بادی دو نفره کایاک بست وی یکی از حرفه ای ترین قایق بادی ورزشی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای استفاده در آب های خروشان، دریا و دریاچه مورد استفاده قرار می گیرد. بر خلاف تصور افراد خریدار، طراحی و ساختار این محصول به گونه ای بوده که نهایت تعادل را روی آب خواهد داشت از همین رو در میان مدل های حرفه ای همچون قایق کایاک فایبرگلاس قرار می گیرد. ساختار داخلی بدنه به گونه ای بوده که شامل دو نشیمنگاه با قابلیت جدا شدن و کف بادی نرم و راحت می باشد.

ساختار بادشو کف ضربه های وارد شده توسط فشار آب را دفع کرده تا فشاری روی بدن افراد مصرف کننده نباشد. از ویژگی های دیگر قایق بادی کایاک 2 نفره می توان به داشتن دو پارو آلومینیومی مجزا با قابلیت تنظیم فریم، طناب نجات و حمل قایق، محل قرار گیری لوازم شخصی، باله های پلاستیکی ضخیم در قسمت کف برای جا به جایی راحت در زمان پارو زدن و همچنین یک ساک حمل کوله ای اشاره کرد.

قایق بادی ورزشی بست وی دارای جنس بدنه ای از پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده که بدنه ای بسیار مقاوم را در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین در برابر نور آفتاب ایجاد کرده است از همین رو طول عمر آن را افزایش داده است. این متریال به گونه ای ساخته شده که در برابر برخورد عادی به اشیای تیز مانند سنگ و چوب مقاومت لازم را داشته و در صورت ضربه های محکم تر به قایق امکان تعمیر و استفاده مجدد از آن توسط کیت تعمیرات همراه خود فراهم خواهد بود. گفتنی است جهت راه اندازی این محصول می توانید از پمپ باد دستی دو کاره همراه این قایق استفاده کنید. 

این پمپ باد بست وی توان بالایی در پمپاژ و مکش باد داشته و دارای یک فشارسنج برای نشان دادن وضعیت باد بدنه می باشد. قایق بادی 2 نفره بست وی در حالت باد شده دارای ابعاد (طول: 385 سانتی متر، عرض: 93 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده و تحمل وزن آن به 170 کیلوگرم می رسد. برای خرید قایق بادی دو نفره کایاک بست وی مدل X2 کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
385 سانتی متر
عرض
93 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل سه لایه
تحمل وزن
170 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
18.4 کیلوگرم
اقلام همراه
پمپ باد دستی دو کاره
فشارسنج مخصوص باد
پارو آلومینیومی
طناب نجات
ساک حمل
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
قابلیت جدا کردن صندلی ها
دارای محفظه قرار گیری لوازم
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...