قایق بادی

قایق بادی دو نفره ویاگر بست وی مدل 65051

از {{model.count}}

bestway 65051 voyager 2 person inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی دو نفره ویاگر (Voyager) بست وی یکی از مقرون به صرفه ترین قایق بادی تفریحی و ماهیگیری عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که قابل استفاده در سد، رودخانه های آرام و مرداب ها می باشد. قایق بادی با پارو بست وی دارای کف بادشو و نرم بوده و از اهرم های مخصوص نگهداری پارو و لنسر ماهیگیری برخوردار می باشد. این محصول می تواند برای سه نفر نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

قایق بادی دو نفره بست وی مدل ویاگر (Voyager) یکی از مقرون به صرفه ترین قایق بادی تفریحی و قایق بادی ماهیگیری تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای استفاده در دریاچه ها، قسمت کم عمق دریا و همچنین در سد ها بسیار کاربردی می باشد. این محصول می تواند برای تفریحات گردشی روی آب و همچنین ماهیگیری جهت استفاده در سفر های کم جمعیت گزینه مناسبی محسوب می شود. طراحی و ساختار بدنه مشابه دیگر مدل های هم نوع خود بوده و طراحی بیضی شکل دارد. برای قسمت کف از ساختار بادشو استفاده شده تا علاوه بر ایجاد محلی نرم و راحت برای نشستن، ضربه های ناشی از فشار آب را نیز به خوبی دفع کند. از ویژگی های مهم در طراحی بدنه می توان به اهرم های نگهدارنده پارو، اهرم مخصوص لنسر ماهیگیری، طناب نجات و حمل قایق و دستگیره حمل جهت جا به جایی آسوده تر در حالت باد شده اشاره کرد.

قایق بادی دو نفره سبک بست وی دارای جنس بدنه ای از پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده که ضخامت خوبی را فراهم کرده تا در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب و ضربه های عادی مقاوم باشد. این متریال در کنار ضخامت خوب خود انعطاف پذیری بالایی نیز داشته از همین رو در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. ابعاد باد شده این محصول برابر با (طول: 243 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر) بوده و قادر است تا مقدار 170 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. با توجه به این ابعاد و فضای داخلی امکان استفاده برای سه نفر نیز فراهم می باشد. همراه این کالا یک جفت پارو آلومینیومی مقاوم نیز قرار داده شده که فریم اصلی آنها امکان جدا شدن از هم را خواهند داشت. برای خرید قایق بادی دو نفره ویاگر بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
243 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
170 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
7.18 کیلوگرم
اقلام همراه
دارای پارو آلومینیومی
دارای طناب نجات و حمل
دارای برچسب تعمیرات
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
دارای اهرم پارو لنسر ماهیگیری
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...