قایق بادی

قایق بادی دو نفره بست وی مدل Kondor 2000 با پمپ و پارو

از {{model.count}}

kondor 2000 bestway inflatable boat with oar and pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی دو نفره بست وی مدل Kondor 2000 با پمپ و پارو یکی از قایق بادی های ساخته شده برند بست وی، مناسب برای استفاده دو نفره، به همراه پمپ و پارو، دارای 3 عدد محفظه باد جداگانه، ساخته شده از پی وی سی مقاوم و ضد حساسیت، برای خرید انواع قایق بادی بست وی و اینتکس می توانید از نمایندگی اینتکس، فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. قیمت قایق بادی و مشخصات دقیق قایق بادی در ادامه به صورت کامل و جامع درج شده است.

قایق بادیدو نفره بست وی مدل Kondor 2000 با پمپ و پارو یک قایق بادی دو نفره که توسط برند نام آشنای بست وی ساخته شده است این قایق بادی بست وی مناسب برای استفاده در استخر، دریاچه، برکه و آب های آرام می باشد. ابعاد این قایق بادی به صورت کامل مشابه محصول قایق بادی Kondor 2000 می باشد و تنها تفاوت این قایق با مدل قبلی آن در وجود پمپ باد پدالی و پاروی پلاستیکی می باشد که در محصول قبلی موجود نبود و بنا به تقاضای مشتریان از شرکت بست وی این محصول را با پمپ و پارو تولید و روانه بازار کرد.

ابعاد قایق بادی دو نفره بست وی برابر با 188 سانتی متر به طول، 98 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 30 سانتی متر دارد و همچنین 120 کیلوگرم وزن را می تواند تحمل کند. لازم به ذکر است که علاوه بر پمپ و پارو بر روی این محصول برچسب تعمیرات محصولات بادی و طناب نجات نیز تعبیه شده است. این محصول دارای سه دریچه ی باد مجزا نسبت به یک دیگر می باشد که در صورت آسیب دیدگی هر کدام از این ها باد دریچه ی دیگر خالی نمی شود. برای قایق بادی دو نفره بست وی مدل Kondor 2000 با پمپ و پارو می توانید از فروشگاه اینتکس، مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس در تهران می باشد که تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
188 سانتی متر
عرض
98 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
120 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
6 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، پمپ پدالی ، پارو، طناب نجات
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...