قایق بادی

قایق بادی دو نفره بست وی مدل 61063

از {{model.count}}

bestway 2 person inflatable boat 61063

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی دو نفره بست وی مدل 61063 یک محصول ایده آل برای استفاده و تفریحات آبی در دریا و یا استخر می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی وینیل با کیفیت بالا بوده و می تواند یک محصول ایمن در اختیار شما قرار دهد. این قایق بادی 2 نفره بست وی با عنوان قایق بادی ماهیگیری نیز شناخته می شود که به سبب داشتن وزن کم و بسته بندی کوچک و همچنین قیمت مقرون به صرفه، توانسته است به یکی از محصولات محبوب این شرکت تبدیل شود.

قایق بادی دو نفره تفریحی بست وی یکی از محصولات با کیفیت برند بست وی می باشد که دارای بدنه ای با مقاومت بالا بوده و می تواند نقش یک قایق بادی تفریحی در دریا و سد، قایق بادی ماهیگیری و یا قایق بادی برای استخر را برای شما ایفا کند. مهم ترین ویژگی این قایق بادی دو نفره بست وی، وزن کم و بسته بندی کوچک آن می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به سادگی محصول را جابجا نموده و در مسافرت ها، همراه خود حمل کنید.

دریچه های باد تعبیه شده برای محصول به سبب داشتن چندین دریچه مجزا می تواند یک امنیت خاطر به استفاده کنندگان ببخشد که در هنگام استفاده و در صورت بروز مشکل برای محصول، سایر دریچه های باد همچنان بدون مشکل باقی خواهند ماند و قایق بر روی آب شناور خواهد ماند. بر روی بدنه این قایق بادی نیز دستگیره حمل مخصوصی وجود دارد که در صورت نیاز به جابجایی به کمک آن، به سادگی قادر خواهید بود تا محصول را جابجا نمایید. اطلاعات بیشتر درباره محصول را می توانید از مشاورین فروش شرکت اینتکس دریافت نمایید.

طول
194 سانتی متر
عرض
110 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
120 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
3.5 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
طناب نجات
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
بسته بندی کوچک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...