قایق بادی

قایق بادی دو نفره با پمپ و پارو بست وی مدل 61083

از {{model.count}}

bestway 61083 two person inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی دو نفره بست وی به همراه پمپ باد و پارو، از مقرون به صرفه ترین قایق بادی تفریحی و ماهیگیری عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای آب های آرام و کم عمق مانند سد ها و دریاچه ها تولید شده است. این محصول دارای ساختار کف بادشو و مواج بوده و توسط سه دریچه باد مجزا جهت ایمنی بیشتر راه اندازی می شود.

قایق بادی دو نفره با پمپ و پارو بست وی، کوچکترین و سبک ترین قایق بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند دریاچه ها و سد ها جهت گردش و ماهیگیری مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در واقع مشابه مدل 61082 تولید شده با این تفاوت که از یک پمپ باد دستی کوچک و یک جفت پارو پلاستیکی مقاوم بهره مند است از همین رو نیازی به خرید مجزای این دو لوازم کاربردی نخواهد بود. طراحی و ساختار بدنه در قسمت کف نیز به صورت بادشو و مواج بوده تا محلی نرم و راحت برای نشستن ایجاد کند. همچنین دو اهرم نگهدارنده پارو، دستگیره حمل در حالت باد شده و یک طناب نجات نیز روی بدنه اصلی تعبیه شده است.

ابعاد قایق بادی 2 نفره ارزان بست وی برابر با (طول: 228 سانتی متر، عرض: 121 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای سنین بزرگسال محسوب می شود. با توجه به متریال و ابعاد، تحمل وزن این قایق تفریحی به 170 کیلوگرم رسیده که تحمل وزنی استاندارد محسوب می شود، به این معنی که می توانید تا 200 کیلوگرم نیز در تحمل وزن این قایق حساب ویژه باز کنید. جنس و متریال ساخت از پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده که متریالی با وزن سبک اما دوام بالا محسوب می شود. جنس بدنه ای با انعطاف بالا که امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را داشته و در مجموع وزن بسته بندی 6.5 کیلوگرمی با احتساب پمپ و پارو خواهد داشت از همین رو توسط کوچکترین وسیله های نقلیه نیز قابل حمل خواهد بود. برای خرید قایق بادی دو نفره با پمپ و پارو بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به صورت حضوری و حتی تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۲۲۸ سانتی متر
عرض
۱۲۱ سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
۱۷۰ کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
۶.۵ کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
طناب نجات
پارو
پمپ باد پدالی
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
محل قرارگیری پارو
دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...