قایق بادی

قایق بادی دو نفره اکسپلورر پرو 200 اینتکس مدل 58357

از {{model.count}}

intex 58357 explorer 200 pro inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی دو نفره اینتکس با پمپ و پارو، مدلی دیگر از سری قایق بادی تفریحی اکسپلورر 200 بوده که برای سنین مختلف قابل استفاده می باشد. این محصول دارای یک جفت پارو پلاستیکی و یک پمپ باد دستی کوچک بوده که از کاربردی ترین لوازم جانبی قایق بادی محسوب می شود. این کالا برای استفاده در قسمت کم عمق و آرام آب دریاچه، دریا و حتی استخر های بزرگ مناسب خواهد بود. قایق بادی دو نفره اینتکس تنها در رنگ نارنجی تولید شده و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

قایق بادی دو نفره اینتکس مدل اکسپلوو 200، در واقع مدلی دیگر از قایق بادی دو نفره تفریحی سری explorer بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. تنها تفاوت این محصول با مدل مشابه خود در داشتن یک جفت پارو پلاستیکی و یک پمپ باد دستی کوچک می باشد. این دو لوازم جانبی ذکر شده از مهمترین و کاربردی ترین لوازم برای انواع قایق بادی بوده که در صورت نداشتن آنها می توانید این مدل قایق را خریداری کرده تا از این لوازم نیز بهره مند شوید. این محصول دارای ابعاد باد شده (طول: 196 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 33 سانتی متر) و تحمل وزن 120 کیلوگرمی می باشد بنابراین با توجه به فضای داخلی خود می تواند هم برای حداکثر 3 کودک و یا یک کودک به اضافه یک نفر در سنین بزرگسال مناسب باشد.

قایق بادی اکسپلورر اینتکس دارای جنس بدنه ای از نوع پلاستیک PVC وینیل بوده و به دلیل ساختار دو لایه خود مقاومت بسیار خوبی خواهد داشت. کافیست لوازم تیز را از بدنه اصلی دور نگه داشته و طبق استاندارد های ذکر شده در رابط با توان این قایق، از آن استفاده نمایید تا شاهد طول عمر بالای آن باشید. این محصول به دلیل قابلیت جمع شدن در ابعاد بسیار کوچکتر و داشتن وزن 4.44 کیلوگرمی به راحتی در سفر های کمپینگ و آفرود با کمترین اشغال فضا قابل حمل و استفاده خواهد بود. برای خرید قایق بادی دو نفره اکسپلورر با پمپ و پارو کافیست به سایت نمایندگی اینتکس و یا به صورت حضوری مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
196 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
120 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
4.4 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
دارای پمپ باد
دو عدد پارو
دستگیره حمل
طناب نجات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...