قایق بادی

قایق بادی استخری کودک بست وی مدل 91083

از {{model.count}}

bestway 91083 baby inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی استخری کودک بست وی از سبک ترین و ارزان ترین قایق بادی تفریحی برای کودکان 3 الی 6 سال محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت مناسبی برای استفاده در آب های کم عمق و آرام داشته و از کفی بادشو و مواج برای ایجاد محلی راحت جهت نشستن فرزندان شما بهره می برد.

قایق بادی استخری کودک بست وی یکی از کوچکترین و سبک ترین قایق بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای کودکان 3 الی 6 سال تولید شده است. این محصول طراحی ظاهری مشابه قایق بادی بزرگسالان را داشته با این تفاوت که ابعاد، تحمل وزن و حجم بسیار کمتری را دارد و از طرفی به دلیل نوع متریال در نظر گرفته شده تنها برای استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها مناسب خواهد بود. طراحی قسمت کف نیز به صورت مواج و بادشو در نظر گرفته شده تا محلی راحت برای نشستن کودکان شما ایجاد کند. علاوه بر این یک طناب برای حرکت قایق روی آب تعبیه شده است.

ابعاد قایق بادی ارزان کودک بست وی معادل (طول: 112 سانتی متر، عرض: 71 سانتی متر) بوده و تا مقدار 30 کیلوگرم تحمل وزن دارد به همین دلیل برای سنین زیر 6 سال مناسب خواهد بود. جنس و متریال در نظر گرفته شده از PVC وینیل دو لایه بوده به همین جهت در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب مقاوم خواهد بود. گفتنی است که قایق کودک بست وی در یک پکیج بسته بندی و با وزن 500 گرمی عرضه می شود. برای خرید قایق بادی کودک استخری بست وی کافیست سفارش خود را به صورت آنلاین در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
۱۱۲ سانتی متر
عرض
۷۱ سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
۳۰ کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
۵۰۰ گرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...