لوازم یدکی استخر پیش ساخته

فیلتر 3 عددی پمپ تصفیه استخر اینتکس مدل 29003

از {{model.count}}

intex 29003 pump filter

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

فیلتر 3 عددی پمپ تصفیه استخر پیش ساخته اینتکس سایز A، از پر فروش ترین و پر استفاده ترین لوازم جانبی پمپ فیلتری محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول از فیلتر کاغذی بسیار با کیفیت و با قدرت جذب بالا تولید شده و به راحتی قابل شستشو می باشد.

فیلتر پمپ تصفیه استخر پیش ساخته اینتکس سایز A، از پر مصرف ترین لوازم جانبی پمپ تصفیه فیلتری محسوب شده که در بسته بندی سه عددی با وزن 550 گرمی عرضه می شود. این فیلتر سایز متوسط پمپ تصفیه ساخته شده از کاغذ هایی با خاصیت جذب بالای زباله های آبی بوده به همین دلیل متریال مقاومی جهت استفاده های طولانی مدت دارد. از طرفی این متریال به راحتی قابل شستشو بوده بنابراین نیازی به تعویض زود هنگام آنها نخواهد بود.

فیلتر کاغذی A اینتکس قابل استفاده برای انواع پمپ تصفیه فیلتری در مدل های 28603، 28604، 28637، 28638، 28635 و 28636 خواهد بود. همانطور که در مدل های نام برده شده اشاره کردیم، از این فیلتر می توان برای پمپ تصفیه فیلتری کریستالی نیز استفاده نمود. برای خرید فیلتر 3 عددی A پمپ تصفیه استخر پیش ساخته کافیست سفارش خود را به روش آنلاین و یا تلفنی در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

نوع فیلتر
A
جنس بدنه
550 گرم
سایر ویژگی ها
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...