لوازم یدکی استخر پیش ساخته

فیلتر پمپ تصفیه آب سایز B اینتکس مدل 29005

از {{model.count}}

intex 29005 pump filter B

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

فیلتر پمپ تصفیه آب سایز B استخر پیش ساخته اینتکس، بزرگترین فیلتر کاغذی تولید شده برای استفاده در پمپ تصفیه فیلتری بزرگ بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای قدرت جذب بالا و وزن بسیار سبک بوده و دارای قابلیت شستشو و استفاده چند باره خواهد بود.

فیلتر پمپ تصفیه آب فیلتری اینتکس سایز B، بزرگترین فیلتر کاغذی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای پمپ های مدل 28633 و 28634 به کار می رود. این فیلتر همانطور که اشاره کردیم از متریال کاغذی روی نگهدارنده پلاستیکی تولید شده که خاصیت جذب بالایی دارد از همین رو زباله های جذب شده توسط پمپ از آب استخر ها را به خوبی جذب کرده و آب را کاملا پاکیزه به استخر باز می گرداند.

فیلتر کاغذی بزرگ پمپ تصفیه اینتکس دارای وزن 530 گرمی بوده و از قابلیت شستشو بهره می برد بنابراین نیازی به تعویض های زود به زود و مکرر فیلتر نبوده بلکه با شستشوی آن می توانید دو الی چند بار از این فیلتر (بسته به مقدار زباله های استخر) استفاده کرد. برای خرید فیلتر بزرگ B پمپ تصفیه استخر پیش ساخته اینتکس می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

وزن
530 گرم
جنس بدنه
کاغذ
سایر ویژگی ها
قابل شستشو
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...