لوازم یدکی استخر پیش ساخته

فیلتر تصفیه Type II استخر پیش ساخته بست وی مدل 58093

از {{model.count}}

bestway 58093 portable pool pumps filter

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

فیلتر تصفیه آب استخر پیش ساخته بست وی مدل Type II مهمترین لوازم جانبی مصرفی برای پاک سازی آب انواع استخر قابل حمل بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول برای استفاده در پمپ تصفیه فیلتری با قدرت 2006 و 3028 لیتر در ساعت مناسب خواهد بود.

فیلتر پمپ تصفیه استخر پیش ساخته بست وی مدل Type Il مهمترین محصول مصرفی برای انواع پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 2006 و 3028 لیتر در ساعت بوده که همانند مدل های مشابه خود دارای متریالی با قدرت جذب بالا می باشد. در واقع پرده های کاغذی استفاده شده برای این فیلتر می تواند انواع زباله های آبی ریز را به خود جذب کرده و موجب پاک سازی آب استخر مورد نظر شود. قابلیت تعویض آسان، شستشو و استفاده چند باره از این فیلتر، از ویژگی ها و مزیت های این کالای مصرفی در دسته بندی لوازم جانبی استخر پیش ساخته محسوب می شود. این کالا در پکیج های یک عددی و دو عددی عرضه شده و هر کدام دارای ابعاد 10.6 در 13.6 سانتی متر و وزن 125 گرمی می باشد. برای خرید فیلتر تصفیه استخر پیش ساخته بست وی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

وزن
۱۲۵ گرم
جنس بدنه
کاغذی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...