لوازم یدکی استخر پیش ساخته

فیلتر تصفیه آب استخر پیش ساخته بست وی 58012

از {{model.count}}

bestway 58012 above ground pools pump filter

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

فیلتر تصفیه آب استخر پیش ساخته بست وی 58012 مناسب برای انواع استخر پیش ساخته با پمپ تصفیه فلیتر کاغذی از نوع A این فیلتر به راحتی توسط پمپ تصفیه آب داخل آن را تصفیه میکند. برای خرید فلیتر تصفیه آب استخر پیش ساخته از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

فیلتر تصفیه آب استخر پیش ساخته بست وی 58012 همانطور که میدانید بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ استخر پیش ساخته می باشد که برای محصولات خود یک سری لوازم جانبی نیز تولید کرده است که فلیتر تصفیه آب یکی از پر استفاده ترین لوازم جانبی آنها می باشد که با کمک آن و پمپ تصفیه به راحتی می توانید آب داخل استخر خود را تصفیه کنید و دیگر نیازی به تعویض مجدد آب داخل استخر نخواهید داشت، پمپ تصفیه های اینتکس دارای انواع مختلفی هستند، فیلتر نوع کاغذی و فیلتر شنی که هر کدام از این مدل ها دارای یک سری ویژگی هایی هستند که این مدل فلیتر مناسب برای نوع کاغذی می باشد. شایان ذکر است که بست وی بر روی برخی از مدل های خود پمپ تصفیه آب قرار می دهد و برای برخی نیز باید جداگانه تهیه شود.

این فیلتر تصفیه آب کاغذی دارای ابعادی 10 سانتی متر به قطر و 20 سانتی متر به ارتفاع می باشد که مناسب برای پمپ تصفیه های نوع A است. با استفاده از این فیلتر می توانید انواع استخر پیش ساخته و ایزی ست را تصفیه کنید. برای خرید فیلتر تصفیه آب استخر پیش ساخته بست وی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید.فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

وزن
۳۰ گرم
جنس بدنه
کاغذ و پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...