لوازم یدکی استخر پیش ساخته

فواره استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28089

از {{model.count}}

intex 28089 pool fountain

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

فواره استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28089 از سری لوازم جانبی استخر پیش ساخته است که توسط برند اینتکس تولید شده، این فواره فقط بر روی استخر پیش ساخته با پمپ تصفیه نصب می شود که دارای لامپ های رنگی بر روی خودش است که هر 10 ثانیه یک بار این رنگها تغییر میکنند که در ادامه توضیحات بیشتری را راجع به فواره استخر پیش ساخته به شما عزیزان خواهیم داد.

فواره استخر پیش ساخته اینتکس از سری لوازم جانبی و تزئینی استخر پیش ساخته می باشد که تنها بر روی استخر پیش ساخته قابل نصب و استفاده است. این فواره توسط یک گیره بر روی فریم استخر پیش ساخته متصل می شود و با اتصال شیلنگ پمپ تصفیه ی استخر پیش ساخته به آن این فواره شروع به کار می کند. فواره استخر پیش ساخته ساخت برند اینتکس می باشد، همانطور که می دانید اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی و استخر پیش ساخته می باشد که یک سری محصولات یدکی، تزئینی و جانبی برای استخر پیش ساخته تولید کرده است که با خرید آنها بتوانید استفاده مناسب تری از استخر پیش ساخته خود داشته باشید. بر روی این فواره استخر پیش ساخته تعدادی لامپ رنگی تعبیه شده است که در صورت جریان آب در این فواره لامپ ها روشن می شوند.

این لامپ ها نیاز به باتری و یا برق ندارند و تنها با تبدیل انرژی حرکتی به الکتریکی فعال می شوند. لامپ های این فواره دارای 4 رنگ هستند که عبارت اند از: سفید، قرمز، آبی و سبز که هر 10 ثانیه یک بار این رنگها تغییر میکنند. جنس بدنه این فواره از پلاستیک ساخته شده است که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر نور آفتاب دارد. لازم به ذکر است که برای راه اندازی این فواره نیازمنده پمپ تصفیه آب 3785 الی 11355 لیتری در ساعت هستید. برای خرید فواره استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28089 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش انواع محصولات اینتکس می باشد.

ابعاد
48x18x25 سانتی متر
وزن
۵.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
نیازمند پمپ تصفیه آب 3785 الی 11355 لیتری
دارای 3 رنگ متغیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...