میز و صندلی تاشو مسافرتی

صندلی تاشو مسافرتی با دسته چوبی

از {{model.count}}

CH 1000 portable chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

صندلی تاشو مسافرتی با دسته چوبی یکی از بهترین گزینه ها برای استراحت در سفر های کمپینگ و طبیعت گردی بوده که توسط نمایندگی اینتکس در دو رنگبندی مختلف عرضه می شود. این محصول فریم و بدنه ای مقاوم داشته و از دسته هایی از جنس چوب راش برخوردار است.

صندلی تاشو مسافرتی 1 نفره با تکیه گاه دست چوبی از راحت ترین و کمجا ترین صندلی مسافرتی 1 نفره محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای دو سایز بزرگ و کوچک بوده که این مدل سایز بزرگ می باشد. گرچه دو سایز بندی تفاوت چندانی با هم نداشته و هر دو برای تمامی سنین از جمله بزرگسالان قابل استفاده می باشد. محصولی که ساختار بدنه فریمی با نشیمنگاه و تکیه گاه پارچه ای مقاوم داشته و قابلیت باز و بسته شدن به صورت کتابی را همانند صندلی تاشو مسافرتی 5 فنره دارد در نتجیه باعث عدم اشغال فضای زیاد خواهد شد.

جنس فریم ها از فلز کاملا ضد زنگ بوده که با وجود داشتن وزن سبک دارای تحمل وزن بسیار خوبی می باشد. تحمل وزن آن به 120 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده کیفیت ساختاری بدنه می باشد. تنها قسمت متفاوت در فریم ها وجود تکیه گاه های دست چوبی بوده که ساخته شده از چوب راش می باشد تا استحکام و زیبایی خاصی به این قسمت از صندلی ببخشد. روی فریم ها پارچه ای ضخیم از آکسفورد 600D دوخته شده و دارای دو رنگبندی کرم و قهوه ای تیره می باشد. این پارچه ضد آب در برابر از بین رفتن رنگ، پارگی و همچنین در برابر نور آفتاب مقاومت بالایی خواهد داشت.

از ویژگی های دیگر صندلی تاشو کمپینگ و سفری می توان به اهرم های پلاستیکی در قسمت پایه ها برای جلوگیری از حرکت های اضافی روی سطوح مورد استفاده، ابعاد باز شده (طول: 52.5 سانتی متر، عرض: 50 سانتی متر، ارتفاع: 78 سانتی متر) و داشتن وزن سبکی حدود 3.8 کیلوگرمی اشاره کرد. برای خرید صندلی تاشو مسافرتی دسته چوبی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۵۲.۵ سانتی متر
عرض
۵۰ سانتی متر
ارتفاع
۷۸ سانتی متر
تحمل وزن
کیلوگرم
جنس رویه
آکسفورد 600D
جنس فریم
فلز ضدرنگ
وزن
۳.۸ کیلوگرم
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ضدآب
بسته بندی بصورت کتابی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...