مبل بادی

صندلی بادی بست وی مدل 75086

از {{model.count}}

bestway 75086 inflatable chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

صندلی بادی بست وی مدل 75086 بدنه ساخته شده از پی وی سی با روکش جیر کیفیت ساخت و ماندگاری بالا، دارای لامپ LED در زیر نشیمنگاه آن، قابل استفاده در منزل، ایوان و محل کار و برای خرید مبل بادی بست وی مدل 75086 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

صندلی بادی بست وی مدل 75086 از سری مبل بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی علاوه بر تولید انواع استخر بادی، وان بادی، قایق بادی و استخر پیش ساخته یک سری محصولات تحت عنوان کالای خواب و استراحت بادی را نیز تولید کرده است که به توانست با تولیدات با کیفیت خود فروش خوبی را در بازار کسب کند. مبل بادی بست وی مدل 75086 مناسب برای استفاده در داخل منزل و یا در حیاط می باشد، جنس بدنه این مبل بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این مبل بادی از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه از خودش نشان می دهد و در صورت بروز مشکل برای مبل بادی از طریق برچسب و چسب تعمیرات قابل رفع است. شایان ذکر است که روکش این محصول از جنس جیر ساخته شده است ضد تعریق می باشد.

از مزیت های مبل بادی می توان به قابلیت جمع کردن آن اشاره کرد که به راحتی می توانید در صورت عدم استفاده از مبل آن را جمع آوری کرده و از فضای اشغال شده استفاده کنید و یا قابلیت پرتابل بودن، این محصول را می توانید به راحتی با خود جا به جا کنید. بر روی این مبل بادی لامپ LED قرار داده شده است که با روشن کردن آن قسمت زیرین مبل به رنگ RGB در می آید که زیبایی این مبل را دو چندان میکند. ابعاد کلی مبل بادی بست وی برابر است با 64 سانتی متر به عرض، 71 سانتی متر به عمق و ارتفاعی برابر با 102 سانتی متر دارد، برای باد کردن مبل بادی می توانید یکی از انواع پمپ باد موجود در فروشگاه اینتکس را خریداری کنید. برای خرید مبل بادی بست وی مدل 75086 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی اقدام به عمل آورید.

طول
۷۱ سانتی متر
عرض
۶۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۲ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۳ کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
رویه ضدتعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...