لوازم یدکی استخر پیش ساخته

شیلنگ وکیوم جارو اسکیمر اینتکس مدل 29083

از {{model.count}}

intex 29083 skimmer hose

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شیلنگ وکیوم جاور اسکیمر و پمپ کف کش اینتکس از کاربردی ترین لوازم جانبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت دسترسی به نقاط مختلف استخر پیش ساخته در سایز های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این شیلنگ دارای طول 7.6 متر بوده و بسیار منعطف می باشد از همین رو مناسب برای مکش زباله های آب استخر خواهد بود.

شیلنگ وکیوم جارو اسکیمر و پمپ کف کش اینتکس از مهمترین لوازم جانبی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس محسوب شده که امکان نصب روی انواع پمپ مکش زباله و جارو اسکیمر استخر پیش ساخته را خواهد داشت. این شیلنگ وکیوم اینتکس دارای طول 7.6 متر بوده از همین رو امکان دسترسی به نقاط مختلف بزرگترین استخر آماده و پرتابل را فراهم می سازد. قطر این شیلنگ برابر با 3.8 سانتی متر بوده و تولید شده از مرغوب ترین پلاستیک با انعطاف پذیری بالا می باشد از همین رو در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب کاملا مقاوم خواهد بود.

قسمت سری این شینگ کف کش به گونه ای طراحی شده که به راحتی به انواع دستگاه کف کش و اسکیمر قابل اتصال باشد. این محصول دارای وزن بسته بندی 1.7 کیلوگرمی می باشد. برای خرید شیلنگ وکیوم پمپ کف کش و جارو اسکیمر کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

وزن
۱.۷ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
طول
۷.۵ متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...