لوازم یدکی استخر پیش ساخته

شناور قرص کلر استخر پیش ساخته بست وی مدل 58071

از {{model.count}}

bestway 58071 above ground pools chemical floater

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور قرص کلر استخر پیش ساخته محصولی از شرکت بست وی برای تصفیه سازی سطحی آب که جهت قرار دادن قرص کلر با حداکثر قطر 7.6 سانتی متر مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول برای پاک سازی آب در زمان عدم استفاده از استخر کاربرد دارد.

شناور قرص کلر استخر پیش ساخته بست وی یکی از مهمترین لوازم جانبی انواع استخر پرتابل و آماده در زمینه پاک سازی آب محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول قابلیت شناور ماندن روی آب را داشته و می تواند با توجه به قطر 7.6 سانتی متری فضای داخلی آن قرص کلر با این ابعاد داخل بدنه جای داد. استفاده از این دستگاه کاملا ساده بوده و کافیست پس از قرار دادن قرص داخل شناور، آن را روی آب استخر (هنگام عدم استفاده از استخر) قرار داده تا پس از مدت زمان کوتاهی اقدام به پاک سازی و تصفیه سازی سطحی آب کند. متریال این شناور کلر استخر از پلاستیک فشرده و مقاوم بوده که در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب آسیب پذیر نخواهد بود. این محصول دارای وزن 300 گرمی بوده و توسط نمایندگی اینتکس به روش اینترنتی و یا تلفنی قابل عرضه می باشد.

وزن
۳۰۰ گرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...