شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور شورتی کودک طرح فیل مدل 34152

از {{model.count}}

bestway 34152 baby float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور شورتی کودک طرح فیل مدل 34152 یکی از سری لوازم شنا و تفریحات آبی کودکان می باشد که تولید شده توسط bestway بوده و دارای کیفیت بدنه بسیار خوبی می باشد. این شناور به صورت پایی طراحی گردیده است و جنس بدنه آن از PVC می باشد. در ادامه مشخصات دقیق تری را در مورد این محصول می توانید مشاهده نمایید.

شناور شورتی کودک طرح فیل مدل 34152 یکی از وسایل تفریحی برای کودکان محسوب می شود که قابل استفاده درون استخر، دریا و سایر مکان های آبی است. این محصول یکی از سری لوازم شنا و تفریحات آبی کودکان به شمار رفته که دارای طراحی جدید و کیفیت بسیار خوبی می باشد. شکل ظاهری این شناور بادی به صورت یک فیل طراحی شده است که می تواند برای کودکان از جذابیت بالایی برخوردار باشد. این شناور به صورت شورتی طراحی گردیده است. این قابلیت باعث می شود تا پای کودک درون محل تعبیه شده قرار گرفته و ایمنی آن ها را هنگام تفریحات آبی بالا ببرد تا بتوانند با خیالی راحت به تفریح و شنا بپردزاند.

جنس بدنه این شناور شورتی ارزان همانند دیگر محصولات بادی این شرکت از وینیل تولید شده است. نام دیگر این متریال PVC می باشد. از قابلیت های آن می توان به دوام بالا و قابل تعمیر بودن آن اشاره کرد. این محصول می تواند هدیه ای جذاب و مناسب برای کودکان به شمار رود. چرا که می تواند اوقات فراغت بسیار خوشی را برای آن ها رقم زده و روحیه آن ها را عوض کند.این محصول دارای ابعادی از جمله طول: 96 سانتی متر و عرض: 84 سانتی متر می باشد و از تحمل وزن بسیار خوبی نیز برخوردار است. بسته بندی کم حجم و وزن سبک آن باعث می شود تا والدین کودک بتوانند این وسیله را به راحتی با خود حمل و جابجا بنمایند. شما می توانید برای خرید این محصول با همراه خدمات پس از فروش و سایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۹۶ سانتی متر
عرض
۸۴ سانتی متر
تحمل وزن
۳۰ کیلوگرم
وزن
۴۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...