شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور شورتی کودک اینتکس مدل 56588

از {{model.count}}

intex 56588 baby float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور شورتی کودک اینتکس مدل 56588 یک مدل از تشک بادی روی آب های intex می باشد که مناسب برای کودکان و نوجوانان بوده و می تواند اواقت فراغت سرشار از نشاطی را برای آن ها فراهم سازد. این شناور بادی ارزان تولید شده از وینیل بوده و دارای یک نشیمنگاه و تکیه گاه بادی است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری از این محصول را مشاهده بنمایید.

شناور شورتی کودک اینتکس مدل 56588 یکی دیگر از سری محصولات بادی intex می باشد که اخیرا تولید و عرضه شده است. این شناور بادی کودک که در واقع با نام تشک بادی روی آب و یا تشک بادی استخر نیز شناخته می شود وسیله ای کاربردی و مناسب برای تفریحات آبی کودکان بوده که آن ها می توانند به وسیله این محصول به تفریحات نشاط آوری پرداخته و اوقات فراغت بسیار شادی را سپری بنمایند. همانطور که در تصاویر پیداست این شناور بادی استخر ارزان دارای یک نشیمنگاه و یک تکیه گاه بادی می باشد. همانند دیگر محصولات بادی اینتکس، این محصول نیز تولید شده از وینیل می باشد.

وینیل متریالی بوده که از مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم خوردشید دارا بوده و دوام بسیار بالایی را دارد. تنها باید مراقب بود تا شی تیزی با بدنه آن برخوردی نداشته باشد. البته لازم به ذکر است که در مواقع سوراخ شدن و یا پارگی این دسته از محصولات قابل تعمیر می باشند. ابعاد این شناور استخر تشکیل شده از قطر: 73 سانتی متر و ارتفاع: 26 سانتی متر است. وزن این محصول نیز 1.1 کیلوگرم بوده و تحمل وزن آن نیز تا 60 کیلوگرم می باشد.
شما می توانید این شناور بادی را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری بنمایید. همچنین همکاران ما در فروشگاه نمایندگی اینتکس، آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان می باشند.

قطر
73 سانتی متر
ارتفاع
26 سانتی متر
تحمل وزن
60 کیلوگرم
وزن
1.1 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...