شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور شورتی سایه بان دار بست وی مدل 34091

از {{model.count}}

bestway 34091 baby inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور شورتی سایه بان دار بست وی از جدید ترین لوازم بادی تفریحی آبی برای کودکان 1 الی 2 سال محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس در دو رنگبندی آبی و صورتی عرضه می شود. این محصول دارای دو جای مخصوص قرارگیری پای کودکان و یک سایه بان بادشو بوده تا محلی راحت برای تفریحات آبی در استخر ها را فراهم سازد.

شناور شورتی سایه بان دار کودک بست وی یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین شناور بادی استخری برای سنین 1 الی 2 سال بوده که جهت تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ساختار بدنه بسیار متعادل روی آب استخر ها بوده و از دو جای مخصوص قرار گیری پا برای فرزندان شما برخوردار می باشد. همچنین سایه بان تعبیه شده روی این محصول نیز کودکان را در برابر برخورد نور مستقیم آفتاب حفظ خواهد کرد.

جنس بادی شورتی کودک بست وی از PVC وینیل دو لایه بوده که رایج ترین متریال مورد استفاده در انواع محصولات بادی محسوب می شود. این متریال در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب مقاوم بوده و در نتیجه به دلیل حجم کم در مسافرت ها قابل حمل خواهد بود. ابعاد باد شده آن برابر با (طول: 80 سانتی متر، عرض: 85 سانتی متر) بوده و تا مقدار 15 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. این محصول در دو رنگبندی آبی و صورتی تولید و در یک پکیج با وزن بسته بندی 600 گرمی عرضه می شود. جهت خرید شناور شورتی کودک سایه بان دار می توانید پس از ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
۸۰ سانتی متر
عرض
۸۵ سانتی متر
تحمل وزن
۱۵ کیلوگرم
وزن
۶۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای سایبان بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...