شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی 1 نفره بزرگسال بست وی مدل 43540

از {{model.count}}

bestway 43540 one person inflatable floating

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی 1 نفره بزرگسال بست وی با کف توری، از جدید ترین و با کیفیت ترین شناور بادی تفریحی برای استفاده در آب های کم عمق و آرام بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای طراحی و ساختاری با تعادل بالا در روی آب داشته و از تکیه گاه بادشو برای سر و محفظه مخصوص قرار گیری بطری برخوردار است.

شناور بادی 1 نفره بزرگسال بست وی، از جدید ترین شناور بادی استخری عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی در فصول گرما تولید شده است. این محصول طراحی و ساختار بدنه ای با تعادل بالا داشته و دارای کف توری برای جریان داشتن هوا و آب با داخل بدنه بهره مند است از همین رو موجب خنک شدن بدن در فصول گرما بخصوص در برابر نور آفتاب خواهد شد. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به محفظه مخصوص بطری و تکیه گاه بادشو مخصوص سر اشاره نمود.

شناور بادی کف توری بست وی دارای ابعاد باد شده (طول: 188 سانتی متر، عرض: 109 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) بوده که قادر است تا مقدار 90 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند از همین رو برای تمامی سنین قابل استفاده خواهد بود. متریال ساخت این شناور از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم می باشد. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن بوده و به دلیل داشتن وزن 1.65 کیلوگرمی خود به راحتی در مسافرت ها قابل حمل خواهد بود. برای خرید شناور بادی یک نفره بزرگسال بست وی می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس و یا به روش تلفنی خرید خود را انجام دهید.

طول
۱۸۸ سانتی متر
عرض
۱۰۹ سانتی متر
ارتفاع
۴۶ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱.۷ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای تکیه گاه بادی
محل قرارگیری بطری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...