شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی یک نفره بزرگسال بست وی مدل 43533

از {{model.count}}

bestway 43533 adult inflatable floating

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی یک نفره بزرگسال استخری بست وی، یکی از جدید ترین لوازم بادی جهت تفریحات آبی در آب های آرام و کم عمق بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای رویه مواج جهت جلوگیری از سر خوردن، یک تکیه گاه بادی و یک محفظه بطری بوده و قابل استفاده برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان خواهد بود.

شناور بادی یک نفره بزرگسال محصولی از شرکت بست وی، یکی از جدید ترین و پر طرفدار ترین شناور بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس برای تفریحات آبی روزمره محسوب می شود. این محصول دارای و طراحی و ساختار بدنه بیضی شکل بوده و از تکیه گاه بادشو با دریچه های هوای مجزا برخوردار است. این تکیه گاه، فضایی مقاوم برای پوشش کمر ایجاد کرده و یک محفظه بطری و قمقمه روی آن تعبیه شده است. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به ساختار مواج در قسمت رویه جهت جلوگیری از سر خوردن اشاره کرد.

شناور بادی استخری بزرگسال دارای ابعاد باد شده (طول: 183 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر، ارتفاع: 53.5 سانتی متر) بوده از همین رو قادر است تا مقدار 90 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. ابعاد و تحمل وزن ذکر شده برای استفاده سنین مختلف مناسب بوده و حتی امکان استفاده از این شناور برای افرادی 100 کیلوگرم وزن دارند نیز مناسب خواهد بود. جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود بنابراین جای نگرانی بابت استفاده در فضای باز بخصوص در فصول گرما نخواهد بود. این محصول در یک پکیج با وزن 1.8 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید شناور بادی یک نفره بزرگسال بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۱۸۳ سانتی متر
عرض
۹۷ سانتی متر
ارتفاع
۵۳ سانتی متر
تحمل وزن
۱۰۰ کیلوگرم
وزن
۱.۸ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
محل قرارگیری بطری
دارای تکیه گاه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...