شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک طرح پنگوئن مدل 56558

از {{model.count}}

intex 56558 Penguin inflatable floating

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک با طرح پنگوئن مناسب برای تفریحات آبی در استخر ها برای کودکان با کیفیت ساخت بالا به همراه دو دستگیره پلاستیکی متصل به بدنه تولید شده به صورت تک رنگ در نمایندگی اینتکس

شناور بادی طرح پنگوئن کودک یکی از قدیمی ترین شناور بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس تا کنون بوده که به دلیل ساختار بسیار خوب خود از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. شناور بادی در مدل های مختلفی تولید و عرضه شده که این تنوع موجب افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان شده است. اما این شناور بادی کودک طراحی بدنه مشابه پنگوئن داشته به گونه ای که امکان سوار شدن روی آن فراهم می باشد. وجود باله های بادی در این شناور تعادل بالایی را روی آب ایجاد کرده و از طرفی دو دستگیره پلاستیکی نیز روی بدنه اصلی تعبیه شده است تا فرزندان شما با خیالی راحت از این محصول روی آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها استفاده نمایند.

ابعاد این شناور بادی اینتکس برابر با (طول: 151 سانتی متر ، عرض: 66 سانتی متر) بوده که تحمل وزن 30 کیلوگرمی را فراهم می سازد از همین رو برای استفاده سنین بالای 3 سال گزینه مناسبی محسوب می شود. جنس بدنه و متریال مورد استفاده در این محصول از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که بهترین متریال مورد استفاده در انواع محصولات بادی و بخصوص شناور ها بوده زیرا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم می باشد. جنس بدنه ای که در صورت قرار گرفتن در برابر نور آفتاب آسیبی ندیده به همین دلیل می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاده کرد.

از ویژگی ها و خصوصیت های دیگر این متریال می توان به انعطاف پذیری بالا جهت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد. این قابلیت باعث شده تا در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه شناور با استفاده از بسته تعمیرات محصولات بادی اقدام به ترمیم آن نقطه کنید. برای راه اندازی و باد زدن به شناور بادی پنگوئن استفاده از پمپ باد دستی کوچک اینتکس نیز پاسخگو بوده به همین دلیل نیازی به هزینه های بالا جهت خرید پمپ باد برقی نخواهد بود. برای باد زدن کافیست با توجه به اندازه دریچه باد تعبیه شده روی بدنه اصلی نازل پمپ باد را به آن قسمت متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد تا شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. برای خرید شناور بادی پنگوئن اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

طول
151 سانتی متر
عرض
66 سانتی متر
تحمل وزن
30 کیلوگرم
وزن
780 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...