شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک طرح اسب تک شاخ مدل 57552

از {{model.count}}

intex 57552 unicorn pool float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک طرح اسب تک شاخ از سری شناور استخر های خاص و بسیار زیبای شرکت intex می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. جنس بدنه این محصول از وینیل و دارای تحمل وزن 40 کیلوگرم می باشد. در ادامه جزئیات بیشتری از این محصول را مشاهده خواهید کرد.

شناور بادی کودک طرح اسب تک شاخ مدل 57552 یک وسیله دوست داشتنی و بسیار جذاب برای تفریحات آبی کودکان درون استخر می باشد که می توانند به وسیله آن به همراه خانواده و دوستان خود به بازی و نشاط پرداخته و اوقاتی سرشار از انرژی را سپری بنمایند. این شناور بادی به طرح اسب تک شاخ بوده و با نام دیگر شناور بادی یونیکورن نیز در دنیا شناخته می شود. این محصول همانند دیگر محصولات بادی شرکت اینتکس از وینیل تولید شده است. وینیل یک متریال بسیار با کیفیت و مناسب برای لوازم شنا و تفریحات آبی بوده که دارای دوام بالایی در برابر تابش مستقیم آفتاب در مدت زمان طولانی بوده و دچار تغییر رنگ و یا تغییر حالت نمی شود.

در دو طرف این شناور استخر دو عدد دستگیره پلاستیکی قرار داده شده است که کودکان بتوانند در حین آبتنی و شناور بودن بر روی آب، تعادل خود را به راحتی حفظ بنمایند. این محصول دارای تحمل وزن 40 کیلوگرم و وزن حدودا 1 کیلوگرم می باشد. با توجه به ابعاد بسته بندی مناسبی که این شناور بادی کودک دارد (28×24×14) به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند به آسانی آن را جمع آوری کرده و در بسته بندی بسیار کوچک به مکانی دیگر منتقل بنمایند. از این محصول می توان درون استخر، استخر پیش ساخته، دریا، دریاچه و ... استفاده نمود. ابعاد این شناور کودک تشکیل شده است از طول: 163 سانتی متر، عرض: 86 سانتی متر و ارتفاع: 86 سانتی متر. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس و فروشگاه لوازم شنا و تفریحات آبی به همراه خدمات پس از فروش خریداری بنمایید.

طول
163 سانتی متر
عرض
86 سانتی متر
ارتفاع
86 سانتی متر
تحمل وزن
40 کیلوگرم
وزن
1.2 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...