شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک بست وی مدل 41477

از {{model.count}}

bestway 41477 baby inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک بست وی با طرح کروکودیل، سایز کوچک از سری شناور بادی طرح جدید شرکت بست وی بوده که جهت تفریحات آبی تابستانی کودکان بالای 3 سال توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این کالا دارای دستگیره تعادل و نشیمنگاه پهن بوده و به دلیل وزن سبک به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود.

شناور بادی کودک بست وی با طرح کروکودیل، یکی از جدید ترین طرح های تولید شده از شناور بادی مخصوص سنین بالای 3 سال بوده که برای استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها کاربرد خواهد داشت. این محصول دارای مدل بزرگتر نیز بوده که تنها از نظر ابعاد متفاوت می باشند. ابعاد این کالا در حالت باد شده برابر با (طول: 152 سانتی متر، عرض: 71 سانتی متر) بوده و تا مقدار 45 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. این کالا به دلیل نوع خاص متریال خود در ابعاد کوچکی جمع شده و با توجه به وزن بسته بندی 800 گرمی خود به راحتی در مسافرت ها قابل حمل خواهد بود.

شناور بادی استخری کودک دارای جنس بدنه ای از PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که مناسب ترین متریال برای تولید انواع شناور بادی و محسوب می شود. این متریال در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم بوده بنابراین می توانید با خیالی راحت در فضای باز استفاده نمایید. این کالا سطح رویه ای بزرگ و پهن داشته و دارای یک دستگیره تعادل می باشد. برای خرید شناور بادی کودک بست وی با طرح کروکودیل می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده و محصول خود را در بازه زمانی کوتاهی تحویل بگیرید.

طول
۱۵۲ سانتی متر
عرض
۷۱ سانتی متر
تحمل وزن
۴۵ کیلوگرم
وزن
۸۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...