شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک بست وی مدل 41437

از {{model.count}}

bestway 41437 baby inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک بست وی با طرح توکان، از جدید ترین لوازم تفریحات بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای استفاده در استخر ها و آب های کم عمق و آرام تولید شده است. این محصول دارای فضایی بزرگ برای ریلکس کردن داشته و بهترین گزینه برای استفاده سنین بالای 3 سال خواهد بود.

شناور بادی کودک بست وی با طرح توکان، یکی از جدید ترین شناور بادی استخری عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی تابستانی در آب های کم عمق و آرام مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 173 سانتی متر، عرض: 91 سانتی متر) بوده و تا مقدار 45 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت از همین رو برای استفاده سنین بالای 3 سال بهترین گزینه می باشد. از ویژگی های این شناور بادی بست وی می توان به داشتن نشیمنگاه و تکیه گاه بزرگ جهت ریلکس کردن روی آب و همچنین دو دستگیره تعادل روی بدنه اصلی اشاره نمود.

شناور بادی توکان کودک تولید شده از متریال PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب مقاوم خواهد بود بنابراین می توانید با خیالی راحت در فضای باز استفاده کنید. این متریال دارای انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر بوده و از طرفی به دلیل داشتن وزن بسته بندی 1.3 کیلوگرمی به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود. برای خرید شناور بادی توکان کودک بست وی می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۱۷۳ سانتی متر
عرض
۹۱ سانتی متر
تحمل وزن
۴۵ کیلوگرم
وزن
۱.۳ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...