شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک بست وی مدل 34120

از {{model.count}}

bestway 34120 baby inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک بست وی مدل 34120 محصولی بسیار زیبا و دوست داشتنی از سری محصولات بادی bestway می باشد که برای تفریحات آبی کودکان طراحی شده است. این شناور بادی استخر به طرح ماهی بوده و بدنه آن از وینیل تولید گردیده است. این محصول مناسب برای استفاده کودکان 3 الی 6 سال می باشد. در ادامه می توانید مشخصات بیشتر این محصول را مشاهده فرمایید.

شناور بادی کودک بست وی مدل 34120 از محصولات بادی بسیار زیبا و با کیفیت شرکت bestway می باشد که در سال 2020 تولید شده است. این محصول برای تفریحات آبی کودکان طراحی شده است و آن ها می توانند به وسیله این محصول به تفریحات پر نشاطی در فصل تابستان بپردازند. شناور بادی کودک، یک گزینه بسیار خوب برای هدیه دادن به کودکان به شمار می رود. این محصول به شکل یک ماهی طراحی شده است که رنگ بدنه آن به رنگ آبی بوده و قسمت هایی از آن نیز به رنگ سفید طراحی شده است.

جنس بدنه این محصول تولید شده از وینیل می باشد. وینیل یا پی وی سی یک نوع متریال پلاستیکی می باشد که ضخامت آن از پلاستیک بیشتر بوده و مناسب ترین گزینه برای تولید محصولات بادی به شمار می رود. متریالی که شرکت بست وی برای تولید محصولات خود به کار می برد، ضد حساسیت بوده و هیچکونه آسیبی را به پوست کودک وارد نمی کند. این شناور بادی استخر ارزان دارای ابعادی از جمله طول: 82 سانتی متر و عرض: 39 سانتی متر می باشد. وزن بسته بندی آن 500 گرم بوده که به آسانی می توان آن را حمل و یا جابجا نمود. این محصول مناسب برای کودکان 3 تا 6 سال می باشد. ابعاد بسته بندی آن 19×19×4 سانتی متر است که به راحتی داخل یک کیف جا گرفته و می توان آن را با خود به هر مکانی برد. شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۸۲ سانتی متر
عرض
۳۹ سانتی متر
تحمل وزن
45 کیلوگرم
وزن
500 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...