شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک بست وی طرح دیزنی مدل 91044

از {{model.count}}

bestway 91044 kids pool float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک بست وی طرح دیزنی دارای رنگ بدنه صورتی و بدنه ای از جنس وینیل می باشد که در واقع یک شناور شورتی محسوب شده و مناسب استفاده کودکان و تفریحات آبی آن ها درون استخر می باشد. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

شناور بادی کودک بست وی طرح دیزنی مدل 91044 یک وسیله مناسب و کاربردی برای تفریحات آبی کودکان و خردسالان در فصل تابستان می باشد که می توانند به وسیله آن درون استخر به آبتنی و تفریحات آبی پرداخته و اوقاتی خوش را در کنار خانواده خود سپری کنند. این شناور بادی از نوع شناور شورتی بوده و دارای محل قرارگیری پا می باشد تا کودکان پا های خود را درون آب قرار داده و بر روی آب شناور باشند. این محصول از سری محصولات بست وی با طرح دیزنی است و دارای طراحی بسیار زیبایی بوده که برای کودکان از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

بر روی این شناور استخر کودک یک عدد طناب نجات قرار داده شده است که در قسمت جلوی شناور محل بستن آن تعبیه شده و به والیدین کودکان امکان این را می دهد تا شناور کودک خود را درون استخر هدایت نمایند. این محصول دارای ابعادی از جمله طول: 109 سانتی متر، عرض: 61 سانتی متر و ارتفاع: 20 سانتی متر می باشد و از تحمل وزن: 30 کیلوگرم برخوردار است. شناور بادی bestway همانند دیگر محصولات بادی این شرکت از وینیل تولید شده است و مقاومت خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید داشته و در اثر قرارگیری طولانی مدت در مقابل آفتاب دچار تغییر رنگ و یا تغییر حالت نخواهد شد. این محصول را می توان با قیمتی مناسب و به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمود.

طول
109 سانتی متر
عرض
61 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
تحمل وزن
30 کیلوگرم
وزن
500 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای طناب نجات
دارای محل قرارگیری پا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...