شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی کودک اینتکس مدل 59380

از {{model.count}}

intex 59380 kids pool float

طرح
طرح را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک اینتکس مدل 59380 یکی از محصولات جذاب شرکت intex می باشد که برای تفریحات آبی کودکان طراحی شده است. این شناور استخر در طرح های هواپیما، ماشین رالی، ماهی، کوسه و قایق تولید گریده. جنس بدنه این محصول از وینیل می باشد و از دوام بسیار خوبی نیز برخوردار است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری از این شناور استخر اینتکس را مشاهده بنمایید.

شناور بادی کودک اینتکس مدل 59380 یکی از سری محصولات بادی بسیار جذاب و دوست داشتنی شرکت اینتکس می باشد که در سال 2016 برای اولین بار تولید گردید. اما استقابل بی نظیر خریداران از آن، این شرکت را مجاب به تولید همه ساله این محصول نمود و اکنون در سال 2022 نیز این شناور کودک برای چندمین بار تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شده است. شناور بادی استخر کودک در طرح های متنوعی روانه بازار شده است. طرح هایی همانند هواپیما، ماشین مسابقه ای، ماهی، کوسه و قایق. هر کدام از آن ها دارای ابعاد متنوعی بوده و از رنگبندی های بسیار جذابی می باشند.

تحمل وزن این دسته از محصولات 30 کیلوگرم می باشد که مناسب برای استفاده کودکان است. کودکان و نوجوانان می توانند به وسیله این شناور استخر به همراه دوستان خود به تفریحات آبی درون استخر پرداخته و اوقات فراغت پر از نشاطی را سپری بنمایند. جنس بدنه این محصول نیز مثل دیگر محصولات بادی اینتکس از وینیل تولید شده است. وینیل مقاومت خوبی را در مقابل تابش مستقیم خورشید دارای بوده و همینطور قابلیت شناور بودن بر روی آب آن نیز بسیار بالا می باشد.

طراحی این گونه از محصولات که هم برای کودکان طراحی شده و هم قابل استفاده بر روی آب می باشند، به گونه ای است که دارای تعادل بسیار بالایی بوده تا هیچگونه خطری افراد را در حین تفریحات آبی تهدید نکند. ما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمامی محصولات بادی، راهنمای خرید شناور بادی کودک و همینطور دریافت قیمت شناور استخر با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید. مشاورین مستر اینتکس به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

طول
107 سانتی متر
عرض
69 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
تحمل وزن
30 کیلوگرم
وزن
0.5 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای طرح های مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...